معرفی سامانه ارتباط مردمی 137

معرفی سامانه ارتباط مردمی 137

امروزه جوامع بشری با توجه به رشد فزاینده ارتباطات و اطلاعات، نیاز به مدیریت خاصی دارند که بتوانند از سرمایه های انسانی و اجتماعی بهره مند گردند تا با مدیریت صحیح در زندگی روزمره تسهیلات ویژه ای فراخور زندگی اجتماعی فراهم آورند.

 

با عنایت به اینکه کاهش زمان انجام خدمات، افزایش کیفیت و تسهیل در انجام ارتباطات از نیاز های تعاملات عصر کنونی می باشد، شهرداری بومهن نیز به عنوان یک نهاد اجتماعی، مدیریت واحد خدمات شهری را از مهمترین وظایف خود دانسته و با علم به تحولات اخیر در عرصه کار و روابط اجتماعی در سطح جوامع، با استفاده از فنآوری اطلاعات در راه تحقق اهداف کلان مدیریتی گامهای متعددی را برداشته است.

 

در این راستا واحد ارتباطات مردمی سامانه ۱۳۷ شهرداری بومهن با هدف دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد و با هدف بهینه سازی و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان راه اندازی گردیده است .

 

این سامانه جایگزینی مناسب جهت کاهش مراجعات حضوری شهروندان به حوزه های مختلف شهرداری می باشد و شهروندان به آسانی و درکمترین زمان ممکن می توانند درخواست های خود را به مدیران و کارشناسان شهرداری منتقل نمایند .

اهداف تاسیس سامانه مدیریت شهری۱۳۷

 

ایجاد یک پل ارتباطی جهت برقراری ارتباطی آسان، یکسان و شبانه روزی با دریافت نیازها و خواسته های آحاد شهروندان از مجموعه شهرداری همراه با رعایت اصول سرعت، دقت و صحت در راه صیانت از درخواستهای شهروندان محترم و انتقال آن به مسئولان ذیربط

مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به شهروندان نسبت به معضلات و نیازمندی های اعلام شده به شهرداری

هدفمند کردن ماموریت های شهرداری و جلوگیری از اتلاف وقت ، هزینه ، نیروی انسانی و تجهیزات شهری

تشخیص اولویتهای شهری از نگاه شهروندان و برنامه ریزی بر مبنای آنها

ایجاد زمینه مشارکت فعال و موثر شهروندان درحل معضلات شهری

 

رسانه های ارتباطی جهت ثبت درخواستهای شهروندان

– پرتال شهرداری بومهن

– شماره گیری ۱۳۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *