تآکید شهردار بر تلاش مضاعف و ارتقای خدمترسانی در جلسه شورای معاونان و مدیران شهرداری
جلسه شورای معاونان و مدیران شهرداری صبح امروز دوشنبه یکم تیرماه به ریاست عبدالله میرزایی شهردار و با حضور مدیران ادارات بازرسی و حراست، معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد.
️به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن، جلسه شورای معاونان و مدیران شهرداری صبح امروز دوشنبه یکم تیرماه به ریاست عبدالله میرزایی شهردار و با حضور مدیران ادارات بازرسی و حراست، معاونان و مدیران شهرداری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
️در این نشست، عبدالله میرزایی شهردار با تأکید بر ضرورت تلاش مضاعف و افزایش بهرهوری در مجموعه مدیریت شهری، راهکارهایی برای بهبود روند خدمترسانی و تسریع در اجرای برنامهها ارائه کرد.
️وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به مطالبات شهروندان، از معاونان و مدیران خواست با روحیه جهادی، انسجام بیشتر و کار مستمر، در مسیر توسعه شهر و ارتقای خدمات شهری گام بردارند و افزود: از همه مدیران کار، تلاش و نتیجه میخواهم.
️در پایان، موضوعات مختلف حوزه مدیریت شهری بررسی و تصمیمات لازم برای پیگیری امور و ارتقای خدمات اتخاذ شد.