شهرداری بومهن
1403/01/21 سه شنبه های پاسخگویی/اولین جلسه ملاقات مردمی شهردار با شهروندان در سال جدید
سه شنبه های پاسخگویی/اولین جلسه ملاقات مردمی شهردار با شهروندان در سال جدید


در راستای ارتباط مستقیم و چهره به چهره مدیریت شهری با شهروندان، اولین جلسه ملاقات هفتگی شهردار  در سال جدید با حضور مسئولین واحدها در دفتر شهردار برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، در راستای ارتباط مستقیم و چهره به چهره مدیریت شهری با شهروندان و به منظور تسریع در رسیدگی به مشکلات آنان ،جلسه ملاقات هفتگی شهردار با حضور مسئولین و مدیران واحدهای مختلف در دفتر شهردار برگزار شد و طی آن جمعی از شهروندان ضمن ملاقات حضوری با عبدا... میرزایی، شهردار بومهن، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

 

شهردار بومهن نیز ضمن آگاهی از مشکلات و معضلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شهرداری و بررسی معضلات ذکر شده به اتفاق مدیران دوایر مختلف ، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاهترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر نمود.

 

گفتنی است جلسات ملاقات عمومی این هفته شهردار بومهن با شهروندان در جهت رفع مشکلات و معضلات مرتبط با شهرداری، امروز سه شنبه 21 فروردین از ساعت 8 صبح در دفتر شهردار برگزار شد.

 

جلسه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره شهردار ، سه شنبه های هرهفته توسط واحد روابط عمومی و پس از هماهنگی لازم ، برگزار میگردد.

 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 93
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal