شهرداری بومهن
1403/01/13 پیام تسلیت مدیریت شهری بومهن، به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) و لیالی پربرکت قدر
پیام تسلیت مدیریت شهری بومهن، به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) و لیالی پربرکت قدر

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، عبدا... میرزایی شهردار، بهنام امینی رئیس و اعضا شورای اسلامی شهر بومهن، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام ) پیام تسلیتی صادر کردند.

 

متن این پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فُزتُ ورَبِ الکَعبَه

 

ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای کسب برکات الهی است و در این میان شب های قدر چشمه های جوشان خیرات و برکات هستند که انسان های هوشیار و آگاه برای کسب فیوضات الهی که در این شب ها جاری است تلاش می کنند.

شب‌های قدر، هنگامه نزول قرآن و فرصتی ارزشمند برای بندگان است تا در این لیالی پر نور بار دیگر آینه دل از زنگار گناه و معصیت، پاک کرده و دمی را در سایه بندگی و عبودیت، به تزکیه نفس و رسیدن به خلوص معنوی سپری کنند.

 

شهادت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع)، مقارن است با دومین شب از لیالی پربرکت قدر و این تقارن پربرکت، جلوه ای از تأسی به مکتب معنوی آن امام همام در عبودیت و نیایش خالصانه به درگاه خداوند است که مومنان و مشتاقان را به درک عظمت و سیراب شدن از زلال چشمه رحمت الهی فرا می خواند.

 

اینجانبان، شهادت یار و یاور همیشگی دین و شریعت محمدی، حضرت امیرالمومنین امام علی (علیه السلام ) را به همه مسلمانان بویژه مردم شریف بومهن تسلیت عرض کرده، توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه خداوند متعال در شب های قدر را برای همه مسئلت می نماییم.

تعداد بازدید: 140
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal