شهرداری بومهن
1403/01/02 اجرای برنامه های جذاب،دیدنی و سرگرم کننده در ستاد نوروزی شهرداری بومهن
اجرای برنامه های جذاب،دیدنی و سرگرم کننده در ستاد نوروزی شهرداری بومهن

شهردار بومهن از اجرای برنامه های جذاب، دیدنی و سرگرم کننده در ستاد نورزی ( نوروز گاه )شهرداری بومهن خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن،ستاد نوروزی (نوروزگاه) شهرداری در ایام تعطیلات نوروز در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی در حال ارائه خدمات به شهروندان و مسافران عزیزمی باشد.

 

عبدا... میرزایی با اشاره به اجرای جشنهای شبانه باتوجه به حلول ماه مبارک رمضان ، در ایام نوروز در این ستاد گفت: این برنامه ها با هدف ایجاد فضای نشاط ‌آور در قالب برنامه های مختلف از جمله اجرای موسیقی زنده ساز و دهل محلی ، نورافشانی، پذیرایی و افطار ستاده استقبال از همشهریان و مسافران در حال فعالیت می باشد.

 

وی با بیان اینکه فعالیت نوروزگاه( ستادنوروزی شهرداری بومهن) دهم فروردین‌ماه در بلوار امام خمینی(ره)، مقابل درب اصلی شهرداری ادامه دارد، افزود: از جمله بخشهای این ستاد بازارچه فروش صنایع‌دستی، محصولات فرهنگی، غرفه‌های مشاوره و نقاشی کودک میباشد که از 28 اسفندماه میزبان مسافران و شهروندان بوده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هنرنمایی هنرمندان محلی، موسیقی، مسابقه نقاشی ، بازی‌های تفریحی، زیست شبانه و غرفه عرضه محصولات غذایی پس از افطار از جمله برنامه‌های اجرایی در نوروزگاه شهرداری بومهن است.

 

وی در پایان گفت اجرای برنامه های شاد و متنوع این ستاد هر روز از ساعت 19 آغاز شده و نوروزگاه شهرداری بومهن میزبان همشهریان و مسافران عزیز خواهد بود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 105
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal