شهرداری بومهن
1403/01/03 بازدید معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران از ستاد نوروزی شهرداری بومهن
بازدید معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران از ستاد نوروزی شهرداری بومهن


«سید کمال سادات» مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران به همراه محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس و هیات همراه از محل ستاد نوروزی شهرداری بومهن بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن،این بازدید با هدف بررسی چگونگی عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر و نحوه ارائه خدمات به مسافران در ایام تعطیلات نوروز انجام شد.

 

در حاشیه این بازدید،گزارشی از اقدامات و برنامه های شهرداری در زمینه ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه شد.

 

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران در این بازدید ضمن تبریک سال نو به اعضای ستاد، با اشاره به تدابیر و اقدامات ارزنده ستاد خدمات سفر شهرستان پردیس گفت: برنامه ریزی و اقدامات اعضای ستاد خدمات سفر شهرداری بومهن در استقبال از مهمانان نوروزی مطلوب است.

 

قضاتلو نیز بر خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مسافرین عزیز تاکید کرده و اظهار داشت باید ستاد نوروزی تمام تلاش و توان خود را برای تکریم مسافرین و ایجاد اوقات خوش برای آنان به کارگیرند و با برخورد مناسب و پاسخگویی خوب به مسافران و گردشگران رضایتمندی آنان را جلب نمایند.

 

گفتنی است نوروزگاه شهرداری بومهن مقابل درب شمالی شهرداری، با برپایی بازارچه های نورزی، اجرای زنده موسیقی محلی استانهای مختلف،ایجاد المانهای نوری زیبا، سفره هفت سین اقوام، نورافشانی و دیگر برنامه های متنوع در حال برگزاری می باشد.

 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 122
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal