شهرداری بومهن
1401/05/21 به همت شهرداری بومهن:نخستین سوگواره پیام آور عاشورا برگزار شد
به همت شهرداری بومهن:نخستین سوگواره پیام آور عاشورا برگزار شد


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، روز پنجشنبه 20 مرداد ماه، نخستین سوگواره پیام آور عاشورا حضرت زینب کبری (س) بمناسبت «گرامیداشت شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روز خبرنگار» با حضور بیژن نوباوه پیشکسوت عرصه خبر و‌ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی،فرزند شهید محمود صارمی، روحانیون، روسا و مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان پردیس و خبرنگاران برگزار شد.

 

بیژن نوباوه پیشکسوت عرصه خبر در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت سید الشهدا (ع) اظهار داشت: امسال هم زمانی روز عاشورا با ر‌وز خبرنگار، یادآور حضرت زینب (س) به عنوان اولین پیام رسان و خبرنگار جامعه اسلامی است.

 

نماینده مردم تهرای، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: خبرنگاری یک رسالت ذاتی و یک هنر است و من افتخار میکنم که یک خبرنگارم.

 

شهردار بومهن در این آیین ضمن خیر مقدم به بیژن نوباوه خبرنگار پیشکسوت و نماینده مجلس و فرزند گرامی شهید محمود صارمی اظهار داشت: برای نخستین بار سوگواره پیام آور عاشورا با توجه به هم‌زمانی عاشورای حسینی و سالروز شهادت خبرنگار شهید، محمود صارمی برگزار شده است.

 

مجتبی رضا زاده ادامه داد: حرکت عظیم عاشورا نیز از منظری همین‌گونه است، انعکاس پیامی برای به‌ دنبال مخاطب بودن و بیدار کردن مخاطب است تا به سوری نور و روشنی حرکت کند.

 

وی افزود: خبرنگاران با آگاهی از حساسیت های رسالت خطیر و عظیم خبرنگاری، صادقانه در مسیر روشنگری، معرفت افزایی و بیان حقایق حرکت می کنند و در راه تحقق این رسالت از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نبوده و نیستند.

 

در این آیین که به میزبانی شهرداری بومهن برگزار شد به مناسبت روز خبرنگار با اهدای لوح از بیژن نوباوه پیشکسوت عرصه خبر، فرزند شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و خبرنگاران شهرستان پردیس تجلیل بعمل آمد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 394
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal