شهرداری بومهن
1403/03/09 اجرای طرح مقابله شدید با ساخت‌ و سازهای غیر مجاز در شهر بومهن
اجرای طرح مقابله شدید با ساخت‌ و سازهای غیر مجاز در شهر بومهن


شهردار بومهن از ادامه طرح مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر بومهن خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، عبدا... میرزایی ، با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و جلوگیری از گسترش سازهای ناایمن و پرخطر، ستاد انضباط شهری شهرداری بومهن بصورت شبانه روزی با از ساخت و سازهای غیرقانونی، نا ایمن و غیرمجاز جلوگیری می کند.

 

وی افزود: به منظور حفظ و حراست از اموال بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه، طی گشت زنی های 24 ساعت گذشته، ستاد انضباط شهری این شهرداری با اقدام به موقع یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز در کوچه شهید اقتداری محله ده بومهن را پلمپ نموده است.

 

میرزایی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز و بی رویه باعث بروز مشکلات زیادی در مدیریت شهری می‌شود، تاکید کرد: در ساخت‌وسازهای غیرمجاز، مشخصات فنی و مهندسی رعایت نمی‌شود و گاهی در معابر واقع می‌شوند، غیرمقاوم هستند و حقوق شهروندان نیز در آن رعایت نمی‌شود و از این جهت مقابله با این پدیده بصورت جدی و دغدغه مندانه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: به صورت جدی اجازه هیچ‌گونه ساخت و ساز غیرمجاز، از سوی افراد منفعت‌طلب و زمین‌خوار در اراضی سطح حوزه شهرداری داده نمی‌شود و از شهروندان خواست در این راه مدیریت شهری بومهن را یاری نموده و گزارشات خود را به سامانه 137 اطلاع و یا به شماره 3000565252 سامانه پیامکی شهرداری ارسال نمایند.

 
 
تعداد بازدید: 287
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal