شهرداری بومهن
1403/03/12 در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد/ بومهن سیاهپوش شد
در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد/ بومهن سیاهپوش شد

شهردار بومهن اقدامات و تمهیدات صورت گرفته شهرداری این شهردر آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد را تشریح و از راه‌اندازی موکب پذیرایی و سیاهپوشی شهر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن ، عبدا... میرزایی شهردار بومهن در تشریح اقدامات و تمهیدات صورت گرفته شهرداری این شهر در آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار کرد: شهرداری بومهن در آستانه فرارسیدن 14 و 15 خرداد نسبت به تغییر فضای شهری به فضای سوگواری اقدام کرده است.

 

وی با بیان اینکه از چندی قبل پیش بینی های لازم جهت گرامیداشت جایگاه پرعظمت خمینی کبیر در سی پنجمین سالگرد ارتحال آن امام فرزانه در دستور کار مدیریت شهری قرارگرفته است، افزود: نصب پرچم‌های عزا و تصاویر امام شهدا و همچنین سیاهپوشی شهر ازجمله اقدامات شهرداری بومهن است که به همت روابط عمومی این شهرداری انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: فضاسازی شهری، برپایی 2موکب پذیرایی، یکی در شهر و دیگری در مرقد مطهر حضرت امام (ره) ، چاپ و نصب 15 تخته بنر 3 در 4 بر روی استرابوردها، نصب 120 تخته پرچم سیاه در اندازه های مختلف و حدود 7000 متر ریسه مشکی را از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری بومهن صورت گرفته است.

 

شهردار بومهن در پایان از آماده سازی چندین دستگاه اتوبوس و اقلام مورد نیاز جهت عزیمت شهروندان به مراسم سالگرد ارتحال که صبح روز دوشنبه 14 خرداد برگزار می‌شود، خبر داد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 139
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal