شهرداری بومهن
1402/12/16 به دستور شهردار بومهن: توقف و پلمپ 2مورد عملیات ساختمانی غیر مجاز و بدون ضابطه
به دستور شهردار بومهن: توقف و پلمپ 2مورد عملیات ساختمانی غیر مجاز و بدون ضابطه


در راستای تبصره یک ماده صد قانون شهرداریها،2 فقره عملیات ساختمانی غیر مجاز در سطح شهر تعطیل و کارگاههای ساختمانی مذکور پلمپ گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن؛ در راستای برخورد قانونی با ساخت و سازهای خلاف ضوابط فنی و شهرسازی و نیز عدم رعایت تراکم زیربنایی و ساختمانی به استناد تبصره یک ماده صد قانون شهرداریها، در 24 ساعت گذشته به همت ستاد انضباط شهری تعداد 2 فقره عملیات ساختمانی غیرمجاز، تا تعیین تکلیف قطعی،تعطیل و کارگاه های ساختمانی مربوطه پلمپ و یکدستگاه جرثقیل بعلت مشارکت در عملیات ساختمانی غیر مجاز توقیف شد.

 

در حال حاضر مجموعه مدیریت شهری بومهن مصمم است با بکارگیری و استفاده از همه ظرفیت های قانونی موجود، با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد نماید و در همین راستا واحد نظارت و کنترل ساختمانی به طور شبانه روزی و به صورت محسوس و نامحسوس، با هدف مقابله با ساخت و سازهای غیر‌مجاز در سطح شهر گشت‌‌زنی نموده و از هر‌گونه تخلف ساختمانی جلوگیری می‌کنند.

 

ساخت و سازهای شهری به صورت غیرقانونی و بدون نظارت کارشناسانه نه تنها موجب آسیب زدن به سیما و منظر شهری می گردد بلکه چهره و مبلمان شهری و نیز روند شهرسازی اصولی و قانونی را با مشکل روبرو می سازد.

 

در پایان از شهروندان فهیم بومهن تقاضا می گردد بعنوان ناظر و چشم بینای مدیریت شهری، هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی را گزارش نمایند تا با اقدام بموقع شاهد این نابسامانی ها نباشیم.

 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 130
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal