شهرداری بومهن
1402/12/16 همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی/توزیع نهال رایگان در سه نقطه از شهر
همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی/توزیع نهال رایگان در سه نقطه از شهر


در این طرح گونه‌های مختلفی از درختان به شهروندان ارائه خواهد شد و افراد می‌توانند با توجه به نیاز، نهال را دریافت و اقدام به کاشت آن در محلهای مورد نظر خود کنند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، شهردار بومهن با اعلام این خبر گفت: با هدف ترویج سنت حسنه درختکاری در میان شهروندان، 8000 نهال رایگان درسطح شهر توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: این طرح با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و از ساعت 9 صبح روز جمعه 18 اسفند ماه در سه نقطه از شهر شامل مقابل درب شمالی شهرداری و مقابل حوزه های383 بلوار 24 متری بسیج و 381 در شهرک بهار طلاییه اجرایی خواهد شد و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این سه محل نهال‌های مورد نظر خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

 

شهردار بومهن تاکید کرد: در این طرح گونه‌های مختلفی از درختان مثمر و غیرمثمر به شهروندان ارائه خواهد شد و افراد می‌توانند با توجه به نیاز، نهال را دریافت و آن را در باغ، باغچه و یا جلوی درب منازل خود کاشت کنند.

 

میرزایی در پایان ترویج فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز شهری را از اهداف این طرح دانست و گفت: با توجه افزایش بی‌رویه آلودگی هوا به خصوص در سالهای اخیر ، لزوم توجه به این مهم بیش از پیش احساس می‌شود و امیدواریم با اجرای طرح‌هایی از این دست گامی موثر در راستای حل این مشکل برداریم.

 

وی همچنین با اشاره به مراسم درختکاری در شهر خاطرنشان کرد: علاوه بر توزیع نهال رایگان آیین درختکاری با حضور مردم و مسوولان در روز پنجشنبه 17 اسفند برگزار خواهد بود

 
تعداد بازدید: 137
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal