شهرداری بومهن
1402/12/08 به همت شهرداری بومهن، جشن بزرگ "نیمه شعبان" برگزار شد
به همت شهرداری بومهن، جشن بزرگ "نیمه شعبان" برگزار شد

به همت شهرداری بومهن، جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام و خاندان نبوت(ص) در سالن ورزشی علامه طباطبایی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی شهرداری بومهن، شامگاه دوشنبه 7 اسفند ماه، جشن بزرگ منتظران ظهور (نیمه شعبان) با حضور امام جمعه ، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، بخشدار بومهن ، اعضا شورای اسلامی شهر بومهن، جمعی از مدیران ادارات مختلف ، خانواده های معظم شهدا  و آحاد منتظران ظهور امام زمان(عج)، در سالن علامه طباطبایی برگزار شد.

 

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی آغاز شد و در ادامه بخشهای مختلف و مفرحی با حضور هنرمندان مطرح کشوری برگزار گردید.

 

در ادامه عبدا... میرزایی شهردار بومهن ، ضمن عرض خیرمقدم به حضار، از اینکه مجموعه شهرداری ، توانسته است فضای شاد و با نشاطی را برای شهروندان فراهم نماید ابراز خرسندی کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، ضمن دعوت شهروندان به شرکت در این انتخابات مهم و حساس، برگزاری انتخابات آزاد را از بزرگترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند.

 

میرزایی ادامه داد: همه ارادتمندان به خاندان نبوت و رسالت، اهل بیت و امام عصر در این سرزمین خواهان برچیده شدن ریشه ظلم، فساد و بی عدالتی در دنیا هستند و در ایران نیز مردم ما با خلق حماسه های عظیم جشن 45 سالگی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفندماه اوج دموکراسی دینی و ملی خود را به نمایش می گذارند.

 

برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای مسابقه ، اجرای نمایش ژانگولر، اجرای موسیقی سنتی، اجرای سرود و تجلیل از برگزیدگان مسابقات مختلف و فراخوانهای عمومی شهرداری از دیگر بخشهای این جشن بود.

 

همچنین در پایان این مراسم ضمن پذیرایی از حاضرین آسمان شهر نیز نورافشانی شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 176
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal