شهرداری بومهن
1402/12/02 به همت شهرداری بومهن، مراسم تجلیل از جانبازان گرانقدر شهربومهن برگزار شد
به همت شهرداری بومهن، مراسم تجلیل از جانبازان گرانقدر شهربومهن برگزار شد


به همت شهرداری بومهن و با حضور مسئولین شهرستان از جانبازان شهر بومهن تجلیل به عمل آمد .

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، به مناسبت ولادت با سعادت علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس و روز جانباز با حضور خانواده های محترم جانبازان و مجموعه مسئولین شهرستان، آرمودیان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، رادیکتا بخشدار بخش بومهن، رئیس و اعضا شورای اسلامی شهر و به میزبانی شهرداری بومهن از جانبازان شهر بومهن و خانواده های ایشان تجلیل به عمل آمد.

 

در ابتدای مراسم که صبح امروز چهارشنبه 2 اسفند ماه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، عبدالله میرزایی شهردار بومهن، ضمن عرض خیر مقدم خدمت مسئولین و جانبازان گرانقدر افزود: هر چند چنین اقداماتی حتی گوشه کوچکی از خود گذشتگی های این عزیزان را جبران نمی کند اما به هر حال بر خود وظیفه داشتیم که نسبت به اجرای چنین برنامه هایی اقدام کنیم.

 

وی امنیت و آرامش بی بدیل امروز ایران اسلامی را مرهون خود پاک شهدا و امتداد راه جانبازان و ایثارگران دانست و اضافه کرد یک جانباز مهمترین داشته خود که همانا جان ذی قیمت و سلامتی است را در طبق اخلاص گذاشته و راهی میدان حق علیه باطل شدند تا خدا نکرده آسیبی به نهال مقدس انقلاب وارد نشود.

 

در ادامه معاونت سیاسی امنیتی و انتظامی شهرستان، بخشدار بومهن، و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

 

از دیگر برنامه‌های مراسم تجلیل از جانبازان سرافراز می توان به اجرای مولودی خوانی، صحبتهای نماینده جانبازان به همره اهدای هدایای یادبود، پذیرایی و ... اشاره کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 173
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal