شهرداری بومهن
1402/04/10 زحمات شهرداری بومهن بویژه در حوزه عمران و زیرساخت‌ها قابل تحسین است
زحمات شهرداری بومهن بویژه در حوزه عمران و زیرساخت‌ها قابل تحسین است
صبح امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه، مجتبی رضازاده، شهردار بومهن و هیئت همراه با محمد شیخ آرانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی شهر بومهن مورد بحث و بررسی و نقش همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی در تامین امنیت و آرامش شهروندان نیز مورد تأکید قرار گرفت.
محمد شیخ آرانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس، به بررسی عملکرد شهرداری پرداخت و تلاش‌های شهرداری و کارکنان را مورد تحسین قرار داد و افزود: اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری به خوبی قابل مشاهده و غیرقابل انکار است
وی تأکید کرد: زحمات بیدریغ شهرداری بومهن بویژه در حوزه عمران و زیرساخت‌ها به نفع تمام شهروندان است و باعث رضایت آن‌ها از خدمات عمومی شده است.
شیخ آرانی اضافه کرد: به علاوه، پروژه‌های اصلاح هندسی بلوار امام رضا(ع)، و لوپ دسترسی آزاد به جاده‌های قدیم، تامین و توسعه روشنایی در معابر شهر، پروژه‌ های پایش تصویری و پروژۀ اتوبوس‌رانی در حوزه حمل‌ونقل نیز به عنوان نمونه‌های موفق از زحمات شهرداری است که قابل تحسین است.
همچنین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس بر استمرار ارائه خدمات بهینه به شهروندان شهر بومهن تأکید کرد و برای مجتبی رضازاده شهردار بومهن آرزوی موفقیت کرد.
در این دیدار همچنین مجتبی رضازاده، شهردار بومهن ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و آرزوی موفقیت بیش از پیش برای دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از حمایت های بیدریغ دادستان محترم عمومی و انقلاب اسلامی و همکاران محترم ایشان در دادسرا و مجموعه دادگستری شهرستان پردیس تقدیر و تشکر کرد.
وی اظهار داشت: اینجانب و همکارانم در شهرداری بومهن با عزم و اراده‌ای راسخ بر پایه و اساس ارائه خدمات ماندگار، سازندگی، توسعه و عمران شهر، برای نیل به اهداف عالیه و پیشرو با تلاشی مضاعف، شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .
تعداد بازدید: 921
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal