شهرداری بومهن
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
1401/11/03 برای اولین بار ممیزی املاک در شهر اتفاق می افتد شناسنامه دار شدن املاک بومهن
برای اولین بار ممیزی املاک در شهر اتفاق می افتد شناسنامه دار شدن املاک بومهن

با اجرای ممیزی املاک در شهر برای اولین مرتبه تمام املاک و ساختمان های بومهن شناسنامه دار می شوند.

 

بنابر اعلام مهیار گرانمهر معاون شهرسازی، امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری بومهن، شناسایی و جمع آوری اطلاعات تمام املاک و ساختمان های شهر بومهن براساس استانداردهای روز شهرسازی آغاز شده است.

 

گرانمهر اظهار داشت: امروزه با پیشرفت و گسترش شهرنشینی، مدیریت شهری باید به منابع دقیق در مورد ساختمان های احداث شده، ابنیه ، کاربری های آن و معابر دسترسی داشته باشد تا بتواند برنامه ریزی صحیح در سطح کلان ارائه نماید، از همین رو شناسایی ابنیه و زمین های موجود در شهر از سوی شهرداری در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم تا میانه سال آتی این اطلاعات را دسته بندی نموده و برای برنامه ریزی دقیق و کلان شهری مورد بهره برداری قرار دهیم.

 

وی ادامه داد: نتایج این سرشماری در برنامه ریزی های استانی و شهرستانی و پایش های کشوری و همچین ارتقاء سیستم خدمات رسانی در شهرسازی و صدور کدهای نوسازی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

 

توجه به سیما و منظر شهری از دیگر نکاتی است که در این طرح مد نظر مدیریت شهری قرار دارد و در همین راستا پس از اخذ مجوزات لازم از استانداری و سایر مراجع ذیصلاح از تمام شهر تصویربرداری سه بعدی انجام خواهد شد.

 

معاون شهرسازی،امور زیر بنایی و حمل و نقل در پایان خاطر نشان کرد: بلوک بندی و تقسیم بندی نواحی و محله های شهر صورت گرفته و در طی چند روز آینده نمایندگان شهرداری با ارائه کارت شناسایی معتبر و فرم های خاص به منازل مراجعه و بدون دریافت هرگونه وجه نقد یا هزینه فقط اطلاعات لازم را اخذ می نمایند.

 

لذا از شهروندان فهیم خواهشمندم ضمن در دسترس بودن مدارک شناسایی و مدارک مالکیت همکاری لازم با این افراد را داشته باشند.

تعداد بازدید: 506
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal