شهرداری بومهن
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
1401/10/17 مراسم تکریم مادران و همسران شهدای شهر بومهن با عنوان " مادر ماه " برگزار شد
مراسم تکریم مادران و همسران شهدای شهر بومهن با عنوان " مادر ماه " برگزار شد


صبح روز شنبه مورخ 17 دیماه ، سالن اجتماعات شهرداری بومهن میزبان مادران و همسران شهدای شهر بود، تا طی مراسمی با عنوان "مادر ماه" و با حضور شهردار و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری از ایثارگریهای این عزیزان تجلیل شود.

 

مجتبی رضازاده شهردار بومهن در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به خانواده های شهدای حاضر در این محفل نورانی ، اظهار داشت: شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت و مدافع سلامت همه در یک مسیر که مسیر حفظ و رشد اسلام است گام برداشته اند و عزیزترین دارایی خود را در راه حفظ و رشد نهال انقلاب تقدیم کردند.

 

رضازاده ادامه داد: به برکت این از خود گذشتگی ها، امروز این نهال در سایه توجهات ولی عصر (عج) و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برخلاف دسیسه های دشمن و استکبار جهانی به درختی تنومند تبدیل شده است و اینک وظیفه ما مسوولان است تا با تکیه به منویات ایشان و با مدیریت جهادی با کار و تلاش مضاعف در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام برداریم که به طور حتم در امتداد مسیر جانفشانی شهدا ، ایثارگران و رزمندگان اسلام است.

 

شهردار بومهن ضمن تجلیل از مقام شامخ مادران و همسران شهدا از آنان درخواست کرد: شما که با تربیت اولادی صالح و حمایت از حضور همسران خود در صحنه های نبرد حق علیه باطل، در انتخاب مسیر درست و پای نهادن در راه ایثار و شهادت دین خود را ادا کردید و اقتدار امروز ایران اسلامی ثمره این تربیت و رشادت فرزندان شماست، اما از شما می خواهم که با توجه به هجمه های دشمن و شرایط خاص امروز بار دیگر با تکیه به آموزه های دینی و تجربیات فردی در تربیت نسل جدید به ویژه یادگاران و رهروان شهدا کوشا باشید.

 

سکاندار هدایت مدیریت شهری همچنین بیان داشت: مدیران و کارکنان شهرداری بومهن خدمت صادقانه به شهروندان به ویژه خانواده معظم شهدا وایثارگران را سرلوحه خود قرار داده اند و امیدواریم شما نیز با دعای خیر و ارائه راهکار در این مسیر یاری رسان ما باشید و به همکارانم تاکید می کنم همواره به این عزیزان توجه ویژه داشته باشند زیرا تقدیر و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران نباید تنها به یک روز خلاصه شود و باید در تمام ایام مد نظر قرار گیرد.

 

خانواده معظم شهدا در این نشست صمیمانه ضمن بیان خاطراتی از دوران زندگی شهدای گرانقدر خود، نظرات و پیشنهاداتی را در راستای بهبود وضعیت اداره شهر بیان کردند .

 

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و به مداحی و نوحه سرایی کربلایی مهرداد اله کرم مزین و در انتها با اهدای لوح تقدیر از مقام والای اسوه های صبر و مقاومت تجلیل شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 488
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal