شهرداری بومهن
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
1401/09/10 به همت شهرداری بومهن "شـادیانه شمیـم ایثـار " برگزار شد
به همت شهرداری بومهن "شـادیانه شمیـم ایثـار " برگزار شد


"شادیه شمیم ایثار" شامگاه چهارشنبه 9 آذرماه، به مناسبت میلاد با سعادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار، به همت شهرداری بومهن و با همکاری مشترک ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در سالن ورزشی امام رضا (ع) برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، در این مراسم که با آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، شهردار بومهن ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی عقیله بنی هاشم ، عالمه بودن و فهیمه بودن را از ویژگی‌های بارز ایشان دانست و گفت: این روز فرخنده، فرصت مغتنمی است تا درکنار بازخوانی و تبیین ابعاد شخصیتی ممتاز و بی بدیل آن بانوی اسوه حلم و بردباری، تکریم و قدرشناسی شایسته از جامعه پرستاران زحمتکش و صبور که با تأسی به آن بانوی بزرگ دلهایشان با درد و رنج بیماران گره خورده و فداکارانه برای تسکین آلام بیماران از هیچ کوششی مضایقه نمی نمایند، پیگیری و محقق شود.

 

رضازاده افزود:حرفه سرآمد پرستاری در زمره ارزشمندترین پیشه ها است و پرستاران به عنوان یکی از ارکان بنیادین نظام سلامت، در راستای صیانت و اعتلای شاخص سلامتی در ابعاد فردی و اجتماعی منزلتی خاص را عهده دار هستند .

 

شایان ذکر است این جشن با شکوه با حضور مجری توانمند و هنرمندان مطرح رسانه ملی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری شامل سرود خوانی گروه بین المللی اسراء، استندآپ کمدی، اجرای خواننده ملی و آئینی کشور و برگزاری مسابقات متنوع همراه بود که مورد استقبال شهروندان قرارگرفت.

 

در پایان این مراسم، پرستاران ایثارگر شهر بومهن با اهدا لوح و هدایایی توسط شهردار و جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مورد تقدیر قرار گرفتند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 792
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal