شهرداری بومهن
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
1401/09/06 بمناسبت هفته بسیج؛مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج به همت شهرداری بومهن برگزار شد
بمناسبت هفته بسیج؛مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج به همت شهرداری بومهن برگزار شد


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، همزمان با پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران شهر به میزبانی شهرداری بومهن برگزار گردید.

 

شهردار بومهن در این آیین، ضمن خیرمقدم و تبریک هفته بسیج و اشاره به جایگاه والای بسیجیان اظهار داشت: بسیج یک ارزش است. بسیج از مردم و رهبری الهی ولی فقیه بهره می‌برد و تکریم بسیج وگرامیداشت این هفته مبارک پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده کشور است.

 

وی افزود: بنده افتخار میکنم که در تمامی رده های مقاومتی در کنار بسیجیان حضورداشته و معتقدم که در سنگر شهرداری نیز خدمت صادقانه به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان کم تر از جهاد در راه خدا نیست و نهادینه سازی تفکر و روحیه بسیجی و ایثار در مجموعه شهرداری میبایست نخستین تعهد ما در قبال مردم باشد.

 

رضازاده ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری بومهن همفکری و هم اندیشی با شما بسیجیان را مایه افتخار میداند و تفکرات و اندیشه‌های بسیجی را در قالب مقیاس شهری قرار داده و همگام با روحیه جهادگرانه تان در امر خدمت رسانی قدم بردارد.

 

شهردار بومهن در پایان گزارش مختصری از عملکرد 8 ماهه اخیر مجموعه شهرداری در حوزه های خدمات شهری، عمران، سیما و منظر شهری و همچین مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی سد معبر ارائه نمود و اضافه کرد: با توجه به ساختار منحصر به فرد جامعه شهری بومهن که متشکل از مردمانی از اقوام مختلف ایران اسلامی است، این شهرداری آمادگی خود را برای اجرای برنامه های فرهنگی در سطوح گسترده اعلام میکند و در این راستا دست همکاری کلیه حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسج سطح شهر را به گرمی می فشارد.

 

سرگرد گرمابدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس نیز ضمن تشکر از همکاری مجموعه شهرداری بومهن در برپایی برنامه های هفته بسیج ، بسیجی بودن را بزرگترین افتخار خود دانست و افزود: اخیرا ناملایمتی های ظالمانه ایی به شجره طیبه بسیج روا داشته شده، اما خلوص عمل و روحیه ایثارگری اجازه دلسرد شدن را به بسیجیان سرفراز نخواهد داد و بسیج عزت و سربلندی خود را در خدمت رسانی به آحاد مردم میداند.

 

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند" بسیجی باشید، بسیجی بمانید و به بسیجی بودن خود افتخار کنید " گفت: نگاه متفکرانه و هوشمندانه امام خمینی( ره) در خصوص تشکیل بسیج مستضعفین ، نشانگر جایگاه خاص و ویژه این نهاد در بدنه انقلاب است.

 

در پایان این مراسم به همت شهرداری بومهن، از فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهر بومهن با اهدا لوح تقدیر و هدایا، تجلیل به عمل آمد‌.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 941
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal