شهرداری بومهن
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
1398/01/19 پیام تبریک دکتر سعید علی بخشی شهردار بومهن به مناسبت  فرا رسیدن  اعیاد شعبانیه
پیام تبریک دکتر سعید علی بخشی شهردار بومهن به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

 

    دکتر سعید علی بخشی طی صدور پیامی، اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه را به عموم شیعیان جهان تبریک گفت.

 

 متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ماه شعبان المعظم ، از ماه های عزیز است چرا که موسم رویش گلهای معطر نبوی در دامان ولایت علوی است.

 

طلیعه ماه زیبای «شعبان» موسم طلوع سه خورشیدی است که نام و راه و مرامشان از آغاز تا پایان با همدیگر عجین بوده و اکنون نیز پس از قرن‌ها، نام پرمِهرشان در تقویم‌ها همراه و عجین است.

 

در آغاز زاد روز نورانیِ سرور آزادگان و شهیدانِ عالَم و بزرگ پاسدار عزت و شرافت، امام حسین (ع)؛ سپس میلاد خجسته‌ی ماه درخشان بنی‌هاشم و وارث شجاعت، ادب و متانت حیدری حضرت ابالفضل العباس (ع)؛ و در پایان ولادت شادی‌آفرینِ امیر مُلکِ عرفان و دعا و مظهر صبر و رضا، امام زین العابدین (ع)، روزهای آغازین شعبان المعظم، ماه رسول اعظم (ص) را شرفی خاص بخشیده است.

 

اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه به ویژه ولادت سالار شهیدان، فرصتی است تا نام و منزلت پاسداران عزیز کشورمان را گرامی بداریم. کسانی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به شایستگی وظیفه پاسداشت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های امام راحل(ره) را به عهده گرفتند و نیز مجالی است تا قدردان جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های جانبازانی باشیم که به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مایه‏ افتخار و سربلندی ملت ایران هستند و ایثارگران بزرگواری که با تاسی از امام سجاد(ع)، سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام آوران ایستادگی با سلاح معنویت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

 

امید است که تمامی پاسداران، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران میهن اسلامی‌مان در سایه‌سار درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران با تأسی همیشگی به راه روشن امام راحل (ره) و شهدای عزیز، و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، هماره مایه عزت و سرافرازی اسلام، مسلمین، این آب و خاک مقدس و ملت شریف ایران باشند.

 

اینجانب فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را به عموم مردم شریف شهر بومهن،خصوصا پاسداران، جانبازان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق بهره مندی از این ماه پر فضیلت، ماه مغفرت و بندگی را برای همه مسلمانان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

سعید علی بخشی

شهردار بومهن

نوزدهم فروردین ماه 1398

 

 

 

تعداد بازدید: 360
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal