شهرداری بومهن
1402/01/08 شهردار بومهن عنوان کرد: دختر مدال آور جهانی بومهنی، الگوی مناسبی برای دختران کشور است
شهردار بومهن عنوان کرد: دختر مدال آور جهانی بومهنی، الگوی مناسبی برای دختران کشور است


مجتبی رضازاده شهردار بومهن، همراه با جمعی از معاونین و مدیران شهرداری و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس همزمان با اولین روزهای سال جدید با مرضیه خوش احوال قهرمان مدال آور بومهنی دیدار کردند.

 

رضازاده ضمن تبریک سال جدید و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان در خصوص نقش و تاثیر قهرمانان در جامعه اظهار کرد: رسالت مهم تر این ورزشکار به عنوان یک قهرمان جهانی با رفتار اسلامی در عرصه های بین المللی الگو بودن برای سایر دختران جوان ایرانی است.

 

شهردار بومهن ادامه داد: رفتار شایسته و پرهیز از مصافحه در برخورد با مسئولان برگزاری مسابقات ، حضور در سکوی قهرمانی با حجاب مناسب و به آغوش کشیدن و به اهتزاز در آوردن پرچم پرافتخار ایران اسلامی در صحنه مبارزه اقدامات شایسته ای است که این بانوی نمونه کشور را به الگویی مناسب تبدیل می نماید.

 

رضازاده ابراز امیدواری کرد: امیدواریم به نحو شایسته ای بتوانیم از این دختر شایسته بومهنی تقدیر و نسبت به معرفی ایشان اقدام نماییم تا مورد توجه سایر جوانان به ویژه دختران این مرز و بوم قرار گیرد.

 

وی در پایان بیان کرد: اهدای مدال طلای این مدال آور کشور به خانواده شهدای شهر اقدام شایسته دیگری بود که نشان از معرفت و درک صحیح موقعیت از سوی ایشان است.

 
 
 
 
تعداد بازدید: 725
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal