شهرداری بومهن
1401/12/22 یادمان 57 شهید سرافراز بومهن/ برگ زرینی از فعالیت های فرهنگی شهرداری بومهن
یادمان 57 شهید سرافراز بومهن/ برگ زرینی از فعالیت های فرهنگی شهرداری بومهن


به همت شهرداری بومهن و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، یادواره 57 شهید گلگون کفن در استقبال از روز شهدا برگزار شد.

 

مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران، امام جمعه، فرماندار، بخشداران،شهرداران و روسای ادارات شهرستان پردیس در کنار خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و آحاد مردم قدرشناس بومهن و پردیس در این محفل نورانی حضور داشتند.

 

سید کمال سادات مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست عنوان کرد: از همت و تلاش عزیزانی که نقش بسزایی در برگزاری این یادواره داشتند،به ویژه حضور پررنگ جوانان قدردانی می نمایم.

 

سادات ادامه داد: به جرات می توان گفت امنیت امروز کشور در گرو پاسداشت شهداست و اگر مروری به وصیت نامه شهدا داشته باشیم متوجه می شویم که چه وظیفه سنگینی بر عهده مسئولان و مردم است و باید عمل به این وصایا را سرلوحه خود قرار دهیم.

 

مجتبی رضازاده شهردار بومهن نیز با خیر مقدم به حاضران در این بزم مهمانی شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب و شهدا اظهارداشت: مایه مباهات است که حسن ختام برنامه های مدیریت شهری در سال 1401 با رایحه شهدا معطر شده و برگه پایانی کتاب فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری بومهن به برکت ایثار و شهادت شهیدان عزیز متبرک شده است.

 

سکاندار مدیریت شهری بومهن بیان کرد: شهدا در مسیر دست یابی به مقصود والایشان خستگی نمی شناختند و در راه جهاد به توقف و ایستایی فکر نمی کردند و اگر ما مدعی طریق راه شهدا هستیم باید منش و زندگی مردمی شهدا را سرلوحه قرار دهیم.

 

رضازاده ادامه داد: بر اساس همین نگاه، شهرداری بومهن در دوره جدید مدیریت، مسیر حرکتی خود را بر مبنای مدیریت جهادی با مردم برای مردم قرار داد تا فراتر از شعارها در میدان عمل، این نسخه شفابخش شهدا را برای جامعه پیاده سازی کند.

 

شهردار بومهن در پایان از حمایت و رهنمودهای همه دلسوزان به ویژه جناب مهندس منصوری استاندار قبلی تهران و جناب مهندس فخاری استاندار محترم تهران و جانشین شورای اسلامی شهر بومهن که با نگاه خاص و نشات گرفته از نگرش عدالت محور دولت مردمی و انقلابی، زمینه ساز رقم خوردن اتفاقات بسیار ارزشمندی در بومهن شده اند، قدردانی نمایم.

 

سردار حسین دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران، دیگر سخنران مهمانی لاله ها بود که به افشای دسیسه های دشمن پرداخت و عنوان کرد: دشمنان انقلاب برای مقابله با انقلاب اسلامی با میلیاردها دلار هزینه و با ابزارهای تحریم اقتصادی، تحریم سیاسی، انزوای سیاسی ایران، مواد مخدر و آسیب های اجتماعی و رسانه سعی دارند جوانان ایرانی را از انقلاب جدا کنند اما همه این توطئه ها را ملت با ایستادگی، با مقاومت، با جهاد، با شهادت و با حمایت از رهبری باطل کرد.

 

مشاور عالی کل سپاه پاسداران این جمله پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد امام خمینی (ره) را یادآور شد و ادامه داد: این جمله یک پیام بین المللی و برای تمام کشورهاست و همان گونه که قبل و بعد از انقلاب، در دوران دفاع مقدس و پس از آن محوریت رهبری بود، امروز هم تا زمانی که ملت پشتیبان رهبر باشد، شکست ناپذیر است.

 

روایت داستانی از شروع جنگ تحمیلی در قالب نمایش توسط گروه خورشید پنهان، مداحی کربلایی داوود شکاری، همخوانی گروه رایه الزهرا (س) از دیگر بخش های این برنامه بود.

 

شعر خوانی صابر خراسانی شاعر آیینی و خادم بارگاه امام هشتم و حضور خادم یاران آستان مقدس رضوی و نمایش پرچم مقدس بارگاه امام رضا (ع) حال و هوای خاصی به این محفل عاشقانه بخشید.

 

مرضیه خوش احوال دارنده قهرمان تکواندو کار بومهنی در حاشیه این مراسم آخرین مدال طلای خود از مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان را به خانوداه شهدای بومهن تقدیم کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 673
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal