شهرداری بومهن
1401/12/10 با همکاری شهرداری بومهن و اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس انجام شد:  رفع تصرف بخشی از اراضی ملی
با همکاری شهرداری بومهن و اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس انجام شد: رفع تصرف بخشی از اراضی ملی

بنابر اعلام معاون شهرسازی، امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری با تلاش شهرداری بومهن و همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان از اراضی ملی شهر رفع تصرف شد.

 

مهیار گرانمهر معاون شهرسازی، امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری بومهن در خصوص مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی شهر بومهن اظهار داشت: پیرو تاکید شهردار محترم مبنی بر هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز و با مکاتبات و هماهنگی های لازم با اداره راه و شهرسازی شهرستان و مقامات قضایی و انتظامی، در اقدامی جهادی و مقابله قاطع با متخلفین و متجاوزین به زمین های ملی اقدام شد.

 

گرانمهر در ادامه بیان کرد: با اقدام نیروهای شهرداری با حمایت نیروهای انتظامی و حضور مقام قضایی و کارشناسان اداره راه و شهرسازی و منابع طبیعی 15 مکان دیوارکشی شده تخریب و همچنین قلع بنایی در مورد پنج بنای ساخته شده غیرمجاز در شهرک طلاییه صورت پذیرفت.

 

وی در خصوص برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز عنوان کرد: افزایش نیروهای انضباط شهری از 14 نفر به 22 نفر، به روز رسانی ماشین های گشت و نصب تجهیزات لازم و فرم پوشش متحدالشکل در کنار تعریف ساختار اداری مناسب و تقویت جایگاه نیروهای شهربان و صدور ابلاغ مصور عاملیت اجرایی شهرداری برای ایشان از جمله اقدامات شهرداری بومهن برای تثبیت و بهبود عملکرد در راستای مقابله با فرصت طلبان، سودجویان و متخلفین می باشد.

 

معاون شهرسازی، امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری بومهن از شهروندان درخواست کرد پیش از هر گونه فعالیت عمرانی و ساخت و ساز نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام نمایند.

 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 823
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal