شهرداری بومهن
1401/12/06 با حضور شهردار بومهن؛دیدار با خانواده شهید علی شیر مختاری در ایام مبارک شعبانیه
با حضور شهردار بومهن؛دیدار با خانواده شهید علی شیر مختاری در ایام مبارک شعبانیه


دیدار با خانواده شهید علی شیر مختاری در ادامه دیدارهای مستمر سالیانه مدیریت شهری با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران انجام شد.

 

همزمان با اعیاد شعبانیه و گرامیداشت ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار و شهردار بومهن به همراه برخی از مدیران شهرداری با خانواده پاسدار شهید علی شیر مختاری دیدار کردند.

 

مجتبی رضازاده شهردار بومهن با تبریک اعیاد شعبانیه از غیور مردی و رشادت سربازان دلیر اسلام که در حفظ انقلاب در دوران دفاع مقدس و پس از آن با از خود گذشتگی همت گماردند قدردانی کرد.

 

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران در تمام مراحل پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم و حفظ امنیت پشتوانه اصلی انقلاب بوده اند و همان گونه که مقام معظم رهبری مدظله العالی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان اشاره فرمودند "حضور مردم، حجت الهی را بر ما مسئولان و علما تمام کرده است" و وظیفه ماست تا در امتداد راه سربازان غیور کشور در مسیر حفظ انقلاب و خدمت به مردم گام برداریم.

 

پاسدار شهید علی شیر مختاری متولد 1342 بود و پس از اعزام داوطلبانه به جبهه های نبرد حق بر باطل در تاریخ 27 فروردین 1362در عملیات والفجر 5 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 
 
 
 
تعداد بازدید: 635
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal