شهرداری بومهن
1401/12/06 همزمان با ولادت حضرت اباالفضل (ع) از جانبازان بومهن تقدیر شد
همزمان با ولادت حضرت اباالفضل (ع) از جانبازان بومهن تقدیر شد


همزمان با ولادت با سعادت مظهر ادب و وفا به همت شهرداری بومهن از جانبازان شهر بومهن بوم شهر اقوام ایرانی تقدیر شد.

 

مدیریت شهری بومهن در روز ولادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) با برپایی مراسم جشن ولادت سرداران کربلا، از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل بعمل آورد.

 

در این مراسم باشکوه ظفر پورابراهیم فرماندار شهرستان پردیس، رضا کریمی صالح معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، حجت الاسلام و المسلمین واسعی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، جانبازان سرافراز، سبزپوشان سپاه و فراجا، دیگر مدیران و مسئولان شهرستان حضور داشتند.

 

مجتبی رضازاده شهردار بومهن در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیرمقدم به جانبازان اظهار داشت: همزمان با اعیاد شعبانیه و کسب آمادگی برای استقبال از ماه پربرکت رمضان در خدمت جانبازانی هستیم که با ایثار و از خودگذشتگی در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

 

رضازاده ادامه داد: جانبازان مایه افتخار و آینه تمام عیار نظام هستند و امروز همچنان در ادامه جانفشانی های خود در حفظ و نگهداری از درخت تنومند انقلاب پیشگام هستند.

 

شهردار بومهن بیان کرد: ما باید در ادامه مسیر شهدای عزیز حرکت کنیم تا مدیون خون آن عزیزان نشویم و بدانیم تقدیر و تکریم جانبازان تنها مربوط به یک روز در یک تقویم نیست و وظیفه همگان در تمامی ایام سال تکریم این یادگاران ماندگار است و در همکاران شهرداری بومهن هم در این راستا و این مهم گام بر می دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین واسعی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس در ابتدای این مراسم در سخنانی شخصیت سردار بزرگ کربلا را توصیف کرد و کربلایی داود الله کرم مداح اهل بیت دقایقی به مدیحه سرایی به مناسبت ولادت قمر منیر بنی هاشم پرداخت.

 

در پایان مراسم از جانبازان شهر بومهن با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 761
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal