شهرداری بومهن
1401/11/23 راهپیمایی باشکوه 22 بهمن 1401 در شهر بومهن برگزار شد
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن 1401 در شهر بومهن برگزار شد


مردم ولایتمدار و انقلابی بومهن با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن شعار ایران استوار، 44 سال اقتدار را به نمایش گذاشتند و هم صدا با ملت بزرگ ایران ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل فریاد زدند.

 

سرمای هوا نتوانست تاثیری بر عزم و اراده مردم بومهن بگذارد و دوستداران ایران اسلامی با طی مسیر راهپیمایی در محل میدان امام رضا(ع) در کنار شهروندان پردیس تجمع کردند تا تصاویری زیبا از اتحاد و همدلی را نمایش دهند.

 

آماده سازی مسیر راهپیمایی و اجرای برنامه ها و بخشهای مختلف و متنوع فرهنگی به همت شهرداری بومهن صورت گرفت و شهردار ،معاونین و جمع کثیری از کارکنان شهرداری نیز در این راهپیمایی گسترده حضور داشتند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در این اجتماع بزرگ مردمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مینی بر حفظ اتحاد میان مردم اظهار داشت: امسال شاهد یکی از باشکوه ترین جلوه های حضور مردم در مراسم بزرگداشت سالگرد انقلاب بودیم که نشان از بصیرت مردم و حضور به موقع در لحظه های حساس انقلاب است تا بار دیگر توطئه های دشمنان بی اثر شود.

 

اجرای تواشیح توسط گروه بین المللی اسرا، اجرای سرود و دکلمه توسط گروه های دانش آموزی و صدای رضا احمدی خواننده ارزشی و توانمند کشور بر گرمای این برنامه افزود.

 

در پایان قطعنامه سراسری تجدید بیعت با انقلاب و امام خمینی (ره) و میثاق با مقام معظم رهبری مدظله العالی قرائت و با مشت های گره کرده مردم و نوای الله اکبر مورد تایید قرار گرفت.

 

شهرداری بومهن در کنار راهپیمایان با برپایی غرفه های متعدد فرهنگی لحظات شیرینی را برای شهروندان رقم زد.

 

غرفه های عفاف و حجاب، بازی و سرگرمی، موسیقی، جنگ شادی و نقاشی از جمله بخش های این مجموعه شهرداری بود که در کنار آموزش های فرهنگی ، دقایقی لبخند را به مردم غیور حاضر در این مراسم پرشکوه هدیه می دادند.

 

مسوولان و مدیران شهرستان نیز از این غرفه ها بازدید کردند و با فعالیت های فرهنگی شهرداری آشنا شدند.

 

قابل ذکر است، تمامی ظرفیتها و امکانات شهرداری بومهن، جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این راهپیمایی بکار بسته شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 816
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal