شهرداری بومهن
1401/11/10 برگزیدگان مسابقه کتابخوانی "عمو قاسم" معرفی شدند
برگزیدگان مسابقه کتابخوانی "عمو قاسم" معرفی شدند


از سوی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بومهن، برگزیدگان مسابقه کتابخوانی دانش آموزی "عمو قاسم" معرفی شدند.

 

شهرداری بومهن در ایام سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی با هدف معرفی این سردار بزرگ اسلام به نسل جوان اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه کتابخوانی در سطح مدارس شهرستان پردیس نمود.

 

مهرناز معیری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن در این خصوص عنوان کرد: کتاب های زندگینامه و خاطرات سردار سپهبد شهید سلیمانی تهیه و در مدارس و مصلای نماز جمعه توزیع گردید و دانش آموزان پس از مطالعه کتاب، تصویر پاسخ نامه را از طریق شبکه های اطلاع رسانی داخلی ارسال نمودند.

 

وی ادامه داد: استقبال خوبی از این مسابقه شد و نزدیک به 500 دانش آموز با ارسال پاسخ های خود در این مسابقه شرکت کردند که بالغ بر 130 نفر پاسخ های صحیح داده بودند و به مناسبت سال تولد این سردار محبوب دلها (1335/12/20) پس از قرعه کشی تعداد 35 نفر انتخاب شدند.

 

معیری در مورد نحوه اهداء جوایز منتخبین گفت:با نفرات برگزیده تماس گرفته خواهد شد و به جشنی که از سوی شهرداری بومهن در ایام مبارک دهه فجر برگزار می شود، دعوت می شوند تا از ایشان به پاس حضور در این مسابقه تقدیر شود.

 

علاقمندان جهت اطلاع از رخدادهای شهری و برگزاری برنامه های فرهنگی می توانند عضو کانال اطلاع رسانی شبکه خبری شهر بومهن به آدرس @shboumehen در شبکه اجتماعی ایتا شوند.

 
 
 
تعداد بازدید: 650
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal