شهرداری بومهن
1401/11/09 شهردار بومهن عنوان کرد:
شهردار بومهن عنوان کرد:

شهردار بومهن با فروشندگان سیار دیدار و خواستار تغییر رفتار آنان شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن؛ مجتبی رضازاده در نشستی با فروشندگان سیار سطح شهر از ساماندهی بلوار امام خمینی (ره) خبر داد و اظهار داشت: بلوار امام خمینی (ره) به عنوان بخشی از کریدور پایتخت به شمال کشور و اصلی ترین محور و به نوعی ویترین شهر است، لذا ساماندهی آن از لحاظ زیبا و منظر و انظباط شهری در دستور کار جدی شهرداری قرار دارد.

 

شهردار بومهن ادامه داد: در این جایگاه مسئولیت، در قبال قانون و تمام شهروندان خود را مسئول و پاسخگو می دانم، بنابراین با هرگونه اختلال و آسیب در سطح شهر در راستای وظایف قانونی با لحاظ شرایط جامعه مقابله خواهیم کرد.

 

رضازاده بیان داشت: در حال حاضر سه بازارچه محلی در شهر دایر است و ایجاد دو بازارچه دیگر در دستور کار داریم و از تمام فروشندگان سیار دعوت می کنم تا با حضور در این بازارچه ها ضمن ارائه خدمات مناسب به شهروندان از ایجاد سدمعبر در سطح شهر جلوگیری کنند.

 

شهردار بومهن تاکید کرد: در امر ساماندهی مشاغل سیار،قوانین کاملا واضح و شفاف هستند و با حمایت مراجع محترم قضایی و انتظامی، تمام قوانین و اقدامات بازدارنده را به کار خواهیم بست تا معضلات مربوطه را رفع و ساماندهی کنیم.

 

فروشندگان سیار حاضر در این جلسه نظرات و مشکلات خود را بیان کردند.

 
 
 
 
تعداد بازدید: 684
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal