شهرداری بومهن
1401/11/08 ایستگاه های آتش نشانی به سامانه های هوشمند مدیریت و ثبت اطلاعات مجهز می شوند
ایستگاه های آتش نشانی به سامانه های هوشمند مدیریت و ثبت اطلاعات مجهز می شوند


به گزارش روابط عمومی و امور بین المل شهردای بومهن،ایستگاه های آتش نشانی با هدف خدمات رسانی سریع به سامانه های هوشمند مدیریت و ثبت اطلاعات، مجهز می شوند.

 

علیرضا کوچکی مدیر واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بومهن از تجهیز ایستگاه های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بومهن به سامانه های هوشمند مدیریت و ثبت اطلاعات 125 خبر داد و بیان کرد: ثانیه ها برای امداد رسانی در زمان حادثه مهم هستند و سعی خواهیم کرد با بکارگیری امکانات و تجهیزات روز، بهترین سرعت عمل و مناسب ترین خدمات را ارائه دهیم تا حافظ جان و اموال شهروندان عزیز شهر باشیم.

 

وی ادامه داد: با نصب سیستم های جدید مدیریت انواع عملیات، دریافت مکان دقیق حادثه از تلفن تماس گیرنده، ذخیره فایل تماس های صوتی و مکالمات آتش نشانان با فرماندهی و مسیریابی خودروها به صورت هوشمند انجام خواهد شد.

 

کوچکی به شهروندان نوید داد: تجهیز آتش نشانی به دو دستگاه موتورسیکلت چهارچرخ با تجهیزات امداد و حریق و یک دستگاه خودروی نیمه سنگین نجات با امکانات کامل برای امداد در سوانح و حوادث جاده ای و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی به ژنراتورهای برق اضطراری از دیگر امکاناتی است که با نظر مساعد شهردار محترم بومهن در دستور کار این واحد قرار گرفته است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در دوره جدید مدیریت شهری یک دستگاه خودروی سنگین آتش نشانی بازسازی کامل شده است و یک خودروی دیگر در حال بازسازی است و دو خودروی دیگر به ترتیب در این چرخه قرار خواهد گرفت تا خدمات رسانی به شهروندان به مطلوب ترین شکل ممکن انجام شود.

 
 
تعداد بازدید: 611
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal