شهرداری بومهن
1401/11/07 شهردار بومهن در بازدید از پروژه های شهری عنوان کرد: "عزم مدیریت شهری بر توسعه همه جانبه شهر است "
شهردار بومهن در بازدید از پروژه های شهری عنوان کرد: "عزم مدیریت شهری بر توسعه همه جانبه شهر است "

شهردار بومهن به همراه معاونان و برخی مدیران شهرداری از پروژه های عمرانی، فرهنگی، تفریحی شهرداری بازدید و از میزان پیشرفت پروژه ها آگاه شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن؛ مجتبی رضازاده شهردار به همراه مهیارگرانمهر معاون شهرسازی، امور زیربنایی و حمل و نقل، روح الله فلکی معاون خدمات شهری و محیط زیست و تعدادی از مدیران شهرداری در محل اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرداری حاضر شدند و از نزدیک بر نحوه اجرای این پروژه ها نظارت کردند.

 

شهردار بومهن در این بازدید عنوان کرد: ایجاد زیرساخت های لازم، گام اول برای توسعه شهر است و اختصاص نزدیک به 70 درصد بودجه شهرداری به پروژه های شهرداری در سال جاری و سال آتی نشان از عزم مدیریت شهری بر توسعه همه جانبه شهر است.

 

رضازاده با تاکید بر تسریع در تکمیل و در اختیار قرار دادن پروژه ها به شهروندان اظهار داشت:در حال حاضر یازده پروژه در سطح شهر فعال است و علیرغم شرایط جوی، بارندگی و سرما، این کارگاه ها همچنان به کار خود ادامه می دهند و شایسته است از کارکنان شهرداری و پیمانکاران گرامی قدردانی نمایم.

 

ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی، تکمیل و آماده سازی مراکز تفریحی، توسعه فضای سبز، بهسازی معابر و تکمیل شریان های شهری و سهولت درعبور و مرور از جمله پروژه های در دست اقدام شهرداری بومهن براساس نیازسنجی، امکان سنجی و اولویت بندی نیازهای شهری است.

 

توسعه بوستان برکت انقلاب اسلامی،احداث بوستان تخصصی کودک در خیابان شهید غنی، احداث سالن ورزشی و سرای محله در محله شهرآباد از جمله پروژه هایی بود که امروز شنبه 8 بهمن، مورد بازدید قرار گرفت.

 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 679
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal