شهرداری بومهن
1401/11/06 شهردار بومهن در جمع مدیران حوزه خدمات شهری:  عملکرد حوزه خدمات شهری مورد قبول است
شهردار بومهن در جمع مدیران حوزه خدمات شهری: عملکرد حوزه خدمات شهری مورد قبول است


پنجمین نشست معاون و مدیران واحدهای معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری با شهردار بومهن برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن،در ادامه نشست های مستمر و دوره ای معاون و مدیران حوزه معاونت خدمات شهری با شهردار بومهن گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این معاونت ارائه و چشم انداز و نقشه راه آتی بررسی شد.

 

شهردار بومهن بیان کرد: عملکرد حوزه خدمات شهری در زمان بارندگی های اخیر قابل قبول بود و خوشبختانه رضایت شهروندان جلب شد که از این بابت از تمامی کارکنان این حوزه قدردانی می کنم و امیدوارم همچنان با همت مضاعف و مدیریت جهادی توام با همدلی و حس مسوولیت نسبت به مردم و هدفی مشترک که رضایت شهروندان است گام بردارید که بطور حتم خشنودی شهروندان موجب خشنودی خداوند خواهد شد.

 

مجتبی رضازاده حوزه خدمات شهری را خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان دانست و گفت: برای جلب رضایت شهروندان برنامه های مختلفی همچون راه اندازی بازارهای روز ، بهسازی سامانه137، به روز رسانی تجهیزات و تسریع در خدمات رسانی و نظارت مستمر در شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 

تجهیز ایستگاه های آتش نشانی به سامانه های هوشمند و ثبت اطلاعات، نوسازی و بهسازی ماشین آلات و تجهیزات ایمنی، بهبود و تهیه ماشین آلات خدمات رسانی و اجرایی مورد نیاز واحدهای مختلف شهری به ویژه واحد موتوری از دیگر تاکیدات شهردار بومهن برای افزایش سرعت عمل در پاسخگویی و خدمات رسانی به شهروندان بود.

 

در این جلسه روح الله فلکی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری بومهن نیز، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این حوزه را ارائه داد و مدیران سایر واحدها نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند.

 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 716
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal