شهرداری بومهن
1401/10/17 نخستین نشست هم اندیشی شهردار بومهن با مدیران مدارس برگزار شد
نخستین نشست هم اندیشی شهردار بومهن با مدیران مدارس برگزار شد


شهردار بومهن و رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس در نشست مشترک با مدیران مدارس شهر، در خصوص دغدغه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی شهر به بحث و تبادل اطلاعات پرداختند .

 

دوشنبه 18 دی، مجتبی رضازاده شهردار بومهن در نشستی صمیمانه پذیرای محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس و مدیران مدارس بومهن بود و حاضرین در این جلسه مباحث مختلف فرهنگی اجتماعی شهر را مورد بررسی قرار دادند.‌

 

در ابتدای این جلسه رئیس آموزش و پرورش شهرستان از توجه ویژه شهردار به مباحث فرهنگی و برنامه های اجرا شده در این حوزه قدردانی کرد و افزود: منفعت تعامل و استفاده از تمام ظرفیت های فرهنگی شهر برای شهروندان به ویژه دانش آموزان خواهد بود و خوشحالم که با این ابتکار شهرداری، همکاری بخشهای فرهنگی افزایش یافته و فعالیت ها به صورت متمرکز و همسو صورت می‌گیرد .

 

مجتبی رضازاده شهردار بومهن نیز پس از گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و تبریک پیشاپیش ولادت حضرت زهرا (س) و پاسداشت مقام والای مادران گفت: در کنار فعالیتهای عمرانی و ایجاد زیرساخت های شهری، همواره توسعه فرهنگی را در دستور کار مدیریت شهری قرار داده ایم زیرا لازمه پیشرفت شهر را توسعه فرهنگی میدانیم و دانش آموزان در این نگاه بخش عمده ای از جامعه هدف هستند .

 

شهردار بومهن به ظرفیت‌های موجود در شهر اشاره کرد و گفت: وجود اقوام مختلف ایران زمین در شهر موجب غنای فرهنگی شهر شده و رنگین کمانی زیبا از فرهنگ های مختلف کشورمان را به رخ کشیده است.

 

رضازاده افزود: آنچه باید در شهر مهیا گردد، هماهنگی و همسویی در رفتارهای اجتماعی است و این امر با مشارکت سایر دستگاه‌ها به ویژه نهادهای مردمی و به کار گیری از ظرفیتهای مدارس، مساجد، تکایا ، هیئت‌های مذهبی و سایر گروه‌های مردمی تسهیل می‌شود و شما مدیران نقش سازنده‌ای در این زمینه دارید و از شما می‌خواهم سفیران فرهنگی مدیران شهری باشید.

 

رضازاده خواهان تهیه بانک اطلاعاتی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان، تدوین نقشه راه مشترک و همپوشانی در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و تربیتی و تشکیل کارگروهی برای افزایش همکاری شد.

 

شهردار بومهن در پایان بر استفاده از ظرفیت‌ خیرین مدرسه ساز برای رفع نیازهای مالی مدارس و توسعه فضای آموزشی تاکید و اظهار امیدواری کرد با قرار گرفتن در کنار همدیگر و همسو شدن مسئولین و مشارکت شهروندان، شاهد شهری توسعه یافته و پایدار در سال های آتی باشیم.

 

در این نشست مدیران مدارس نیز دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در زمینه های مختلف بیان داشتند.

 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 501
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal