شهرداری بومهن
1401/10/22 همزمان با ایام فرخنده ولادت حضرت زهرا (س)،دورهمی خانواده بزرگ شهرداری بومهن برگزار شد
همزمان با ایام فرخنده ولادت حضرت زهرا (س)،دورهمی خانواده بزرگ شهرداری بومهن برگزار شد


به مناسبت ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س) و روز پاسداشت مقام مادر و روز زن، شهرداری بومهن از بانوان شاغل و همسران کارکنان شهرداری تقدیر بعمل آورد.

 

به همت شهرداری بومهن در آستانه ولادت ام ابیها(س) و در راستای تکریم بانوان شاغل در شهرداری و تقدیر از همسران کارکنان شهرداری، ویژه برنامه "عطر یاس" با بخش های مختلف فرهنگی، هنری و سرگرمی برگزار گردید.

 

مجتبی رضازاده شهردار بومهن در جمع خانواده بزرگ شهرداری بومهن با تبریک این خجسته عید و ادای احترام به مادران و بانوان حاضر در جلسه گفت: این جشن در راستای تحکیم بنیان خانواده و ایجاد نشاط، شناخت بیشتر و بهتر میان اعضای خانواده بزرگ شهرداری و به ویژه قدردانی از مادران و همسرانی است که با حمایت خود امکان خدمات رسانی به شهروندان را برای کارکنان خدوم شهرداری فراهم می کنند.

 

وی به تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر که در این محفل صمیمی جمع شده ایم عده ای از همکارانمان در بخش های مختلف خدماتی و نظارتی مشغول به کار هستند تا شهروندان در آسایش باشند و این نیاز به پشتیبانی قوی دارد که بخش عمده ای از آن در خانواده انجام می شود و نقش مادران و همسران در این بخش شاخص و موثر است.

 

مدیحه سرایی در وصف دخت پیامبر، اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و برنامه های تفریحی از بخش های مختلف این دورهمی صمیمانه بود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 499
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal