شهرداری بومهن
1401/10/05 روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن برگزار می کند: رویداد رسانه‌ای "سلیمانی دلها"
روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن برگزار می کند: رویداد رسانه‌ای "سلیمانی دلها"


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن از برگزاری رویداد تخصصی رسانه‌ای تحت عنوان "سلیمانی دلها" به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی خبرداد.

 

مهرناز معیری گفت: در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با توسل به ارواح طیبه شهدا بر آن شدیم تا جهت درخشندگی مکتب حاج قاسم در عرصه هنر و رسانه گامی برداشته و رویداد رسانه ای "سلیمانی دلها" را برگزار کنیم.

 

وی با اشاره به محورهای تولیدات رویداد رسانه ای سردار دلها، افزود: این رویداد فرهنگی در 4 بخش ادبی، هنری، گرافیک و چند رسانه‌ای پیش‌بینی شده و علاقه‌مندان در این بخش‌ها می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 20 دی ‌ماه 1401 به دبیرخانه این رویداد در شهرداری بومهن ارسال نمایند.

 

معیری عنوان کرد: در این رویداد رسانه ای علاقمندان می توانند آثار خود را با محوریت موضوعی سردار دلها عشق به وطن و دفاع از حرم، تبیین وصیت نامه، یاران کوچک حاج قاسم، حاج قاسم احترام به پدر و مادر، سردار دلها و فرزندان شهدا، حاج قاسم و مردمی بودن به صورت گروهی و یا انفرادی تولید کنند و آثار خود را در پیام رسان ایتا به شماره تلفن 09101717190 و یا پست الکترونیک INFO.SH-BOUMEHEN.IR ارسال نمایند.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن یادآور شد: آثار برتر این رویداد رسانه ای در هر بخش توسط داوران مجرب انتخاب و از نفرات اول تا سوم طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره 76259525 021 تماس حاصل نمایند.

 
 
تعداد بازدید: 591
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal