شهرداری بومهن
1401/09/27  گره‌گشایی از مشکلات شهری به میزبانی حسینیه حضرت اباالفضل (ع) محله لوران
گره‌گشایی از مشکلات شهری به میزبانی حسینیه حضرت اباالفضل (ع) محله لوران


به گزارش گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، شهردار بومهن شامگاه شنبه 26 آذرماه در هفتمین قرار خدمت با حضور در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) محله لوران، بر اهمیت دیدار بی‌واسطه با شهروندان، بررسی مشکلات موجود در سطح محله و تسریع رسیدگی بر حل مشکلات تاکید کرد.

 

شهردار بومهن در این دیدار مردمی که با همراهی معاونین و مدیران شهرداری و معتمدان مردم محله انجام شد، ضمن بررسی مشکلات و پیشنهادات مطرح شده از سوی شهروندان، حضور در محلات را موجب تحقق همدلی بین مردم و مدیریت شهری دانست و از برنامه ریزی برای تداوم برپایی دیدار مدیران شهری با مردم با محوریت مساجد و حسینیه ها و جلب رضایتمندی شهروندان خبر داد.

 

در این دیدار، شهردار بومهن ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع شهروندان این محله گفت: همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی موظفند که برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم خدمت مناسب به مردم، تمام توان و امکانات را برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای شهروندان به کار گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه توسعه شهری مستلزم مشارکت همه شهروندان در حوزه‌های مختلف است، افزود: عدالت در توزیع خدمات و افزایش کیفیت زندگی از مهمترین اهداف مدیریت شهری در بومهن است.

 

مجتبی رضازاده در این جلسه، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده تیم مدیریت شهری منطقه، به مردم پرداخت و مهمترین دغدغه های مردم محله لوران را بهسازی و ساماندهی نهر فاضلاب، تعیین تکلیف زمین موسوم به مرغداری و جمع آوری سگهای بلاصاحب عنوان کرد.

 

شهردار بومهن در پایان، شنیدن و تسریع در حل مشکلات و دغدغه‌های شهروندان را یکی از رسالت‌های مدیریت شهری دانست و گفت: سعی داریم در این دوره مدیریت شهرداری بومهن، این مهم را در حد توان انجام دهیم.

 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 598
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal