شهرداری بومهن
1401/09/26 نخستین "دورهمی خانوادگی رانندگان حمل و نقل عمومی شهر بومهن" برگزار شد
نخستین "دورهمی خانوادگی رانندگان حمل و نقل عمومی شهر بومهن" برگزار شد

بمناسبت 26 آذر، روز حمل و نقل عمومی و رانندگان، نخستین دورهمی رانندگان حمل و نقل عمومی شهر بومهن و خانواده هایشان به میزبانی شهرداری بومهن برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بومهن، این مراسم با حضور مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان و استقبال گسترده و بی نظیر خانواده بزرگ حمل و نقل شهر بومهن، عصر روز جمعه 25 آذر 1401 در سالن ورزشی امام رضا (ع) برگزارشد.

 

سپس شهردار بومهن ضمن خیر مقدم و تبریک این روز به رانندگان تاکسی و خانواده‌ ارجمند آنان عنوان کرد: مراسم دورهمی رانندگان شهر بومهن برای نخستین بار به همت مجموعه شهرداری در حال برگزاری است و امیدواریم توانسته باشیم گوشه ایی از تلاشها و زحمات این قشر زحمتکش و پرتلاش را ارج نهیم .

 

وی رانندگان حمل و نقل عمومی شهربومهن را معرف فرهنگ مردمان این شهر عنوان کرد و افزود: شما رانندگان عزیز پیشانی و تابلوهای فرهنگی شهر هستید .

 

رضازاده ادامه داد: الحمدلله رانندگان شهر بومهن دارای ویژگی های شاخصی از جمله امانتداری، رازداری، رعایت حال افراد بی‌بضاعت، پایبندی به اصول اخلاقی و صبر هستند که این امر به نوبه خود قسمت قابل توجهی از امنیت روانی خانوادگی و اجتماعی شهر را تأمین می نماید .

 

در ادامه امام جمعه و فرماندار شهرستان نیز ضمن تشکر از ابتکار شهرداری در برگزاری این مراسم دورهمی، 26 آذرماه را به رانندگان حمل و نقل عمومی شهربومهن تبریک گفتند و برای آنان و خانواده هایشان آرزوی سلامت و بهروزی نمودند.

 

همخوانی و تواشیح نورالشهدا، اجرای گروه نمایشی استند آپ کمدی، برگزاری مسابقه ویژه کودکان به همراه موسیقی زنده و تریبون آزاد رانندگان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این دور همی بود.

 

در پایان مراسم نیز تقدیر و اهداء جوایز نفرات برتر مسابقه کتابخوانی "سلام بر ابراهیم" که در هفته بسیج توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن برگزار شده بود، انجام شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 614
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal