شهرداری بومهن
1401/09/16 نتایج مسابقه کتابخوانی سـلام بر ابراهیـم منتشر شد / اسامی
نتایج مسابقه کتابخوانی سـلام بر ابراهیـم منتشر شد / اسامی


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن گفت: به مناسبت هفته بسیج، مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» برگرفته از زندگی‌نامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

 

مهرناز معیری؛ تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه کتاب و کتابخوانی، ترویج فرهنگ فاخر دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام و معرفی شخصیت بی نظیر شهید والامقام ابراهیم هادی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقه دانست.

 

وی افزود: سوالات مسابقه کتابخوانی با عنوان «سلام بر ابراهیم» بر اساس کتابی با همین عنوان مطرح شده بود که شرکت کنندگان به صورت آنلاین درتاریخ 13 آذرماه به سوالات پاسخ دادند.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن بیان کرد: 280 نفر در مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» شرکت کردند که از میان 151 شرکت کننده که به بیش از 70 درصد سوالات پاسخ صحیح داده بودند، تعداد 10 نفر قرعه کشی توسط نرم افزار و بصورت آنلاین انجام گردید.

 

معیری ضمن تقدیر از همه شرکت‌کنندگان در این مسابقه و تبریک به برگزیدگان یادآور شد: زمان برگزاری مراسم جهت تقدیر از عزیزان و اهدای جوایز متعاقبا اعلام می شود.

 

شایان ذکر است در برگزاری مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» رده‌های مقاومت بسیج مشارکت و همکاری مطلوبی داشتند.

 

اسامی برندگان مسابقه کتاب خوانی "سلام بر ابراهیم" به شرح ذیل می باشد: محسن زارع-سید مرتضی اسدیان-فاطمه زارعی-رضا کلهر-فاطمه سادات صالحی-سعیده مجیدی-مصطفی باقری-امیرحسین دارابیان-رحیمه برقبانی-لیلا نوروزی

 
 
 
تعداد بازدید: 905
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal