شهرداری بومهن
1401/09/02 همایش بصیرتی جهاد تبیین به میزبانی شهرداری بومهن برگزارشد
همایش بصیرتی جهاد تبیین به میزبانی شهرداری بومهن برگزارشد


به همت شهرداری بومهن و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس، همایش جهاد تبیین ویژه بسیجیان ادارات شهرستان در مجتمع فرهنگی مهر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، روز چهارشنبه 2 آذر و در چهارمین روز از هفته بسیج، همایش جهاد تبیین ویژه بسیجیان ادارات با سخنرانی سردار الماسی همرزم سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم شهردار بومهن با تبریک هفته مقدس بسیج و خیر مقدم به حاضرین، از تیزبینی و بصیرت فرماندهان و بسیجیان جان برکف در روزهای سخت حوادث اخیر و مقابله با اغتشاشگران تقدیر و تشکر نمود.

 

رضازاده افزود: ما در مجموعه مدیریت شهری بومهن مفتخریم که با روحیه و تفکر بسیجی و کار جهادی در حال خدمت به شهروندان هستیم .

 

وی در ادامه سخنان خود نقش جهاد تبیین، روشنگری و همچنین نقش آگاه‌ سازی و بصیرت‌ افزایی در جامعه را رمز پیروزی مردم بزرگ ایران در پشت سرگذاشتن حوادث اخیر دانست و افزود:ملت ایران همواره با پیروی از منویات رهبری و بصیرت و آگاهی خود، توطئه دشمنان را خنثی کردند و این بزرگترین نتیجه و ثمره جهاد تبیین بود.

 

شهردار بومهن اظهار داشت: با توجه به جایگاه ویژه بسیج در جامعه و ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم، آگاه‌سازی و تبیین مسائل مختلف فرهنگی و روشنگری در مقابل جنگ رسانه‌ای و بی‌امان دشمن توسط یادگاران جنگ تحمیلی ضرورت خاصی دارد.

 

در ادامه این همایش سردار الماسی از فرماندهان و یادگاران جنگ تحمیلی و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بعنوان میهمان ویژه و سخنران مراسم، ضمن تبریک هفته بسیج، برگزاری چنین مراسمات و همایشهایی را بسیار ارزشمند خواند و از شهرداری بومهن و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به خاطر برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

 

وی در خصوص چرایی و چیستی حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: منطقه خاورمیانه به اذعان خود آمریکایی ها بعنوان قلب زمین و حساس ترین نقطه روی کره زمین است. حال آنکه در همین منطقه مهم، ملتی با پیشینه درخشان و نقش اساسی در تاریخ بشریت، پس از سالیان متمادی که توسط استبداد داخلی و خارجی تحقیر میشد، با مرجعیت بزرگ و تیزبین خود حضرت امام خمینی (ره)، پرچم عدالتخواهی را برافراشته و دست استکبار و تمدن شیطانی غرب را از این منطقه کوتاه کرده است.

 

سردار الماسی ادامه داد: تمدن شیطانی غربی مقاومت و استقلال ملت ایران در مقابل زیاده خواهی های خود را تاب نمی آورد ، به همین خاطر هربار با شیطنت و فتنه سعی در شکست این ملت بزگ دارد تا جاییکه در حوادث اخیر با راه اندازی جنگ ترکیبی نقاطی از شهرهای کشور ما را به اغتشاش کشید.

ایشان در پایان سخنان خود، جهاد تبیین را از مهمترین گزینه ها و ابزار مقابله با دسیسه های شیطانی غرب توصیف کرد و افزود: مطمئنا ملت ایران یکبار دیگر با توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه خود و شناخت راه شهدا خصوصا سردار بزرگ اسلام از این نیرنگ اخیر دشمنان نیز عبور خواهد کرد.

 

از دیگر بخشهای این همایش میتوان از اجرای تواشیح و شعر خوانی توسط گروه بین المللی اسراء نام برد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 847
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal