شهرداری بومهن
1401/08/22 شهردار بومهن؛ نخستین جلسه در حوزه مسائل بودجه با روسای ادارات شهرستان برگزار شد
شهردار بومهن؛ نخستین جلسه در حوزه مسائل بودجه با روسای ادارات شهرستان برگزار شد


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن؛ نخستین جلسه تهیه و تدوین برنامه پنج ساله راهبردی و عملیاتی شهر بومهن روز یکشنبه با حضور روسای ادارات شهرستان در راستای برنامه ریزی بلند مدت، همسو با نیازها و مطالبات مردم با هدف ارائه خدمات مناسب به شهروندان برگزار شد.

 

شهردار بومهن در این جلسه گفت: بررسی مطالبات وقتی از دیدگاه شهروندان، نخبگان و دستگاه‌های خدمات رسان باشد، توفیق بیشتری برای نهادینه کردن خدمات شهرداری خواهد داشت و در ارتقای وضعیت و کیفیت زندگی شهروندان اثر بخش است.

 

وی افزود: با مشارکت و همراهی مدیرا ن شهری، نخبگان و نهادهای خدمات رسان، تهیه و تدوین برنامه پنج ساله راهبردی و عملیاتی شهر بومهن در دست اقدام است و قبل از آغاز فصل برنامه ریزی (قبل از آذرماه) با مدیران و روسای دستگاه‌های خدمات رسان برای برنامه ریزی بودجه و برنامه راهبردی و عملیاتی شهر نشستی بر گزار شد.

 

رضا زاده با اشاره به حمایت شهرداری از حوزه های فرهنگی و اجتماعی، خاطرنشان کرد: برای سال آینده در بودجه و اعتبارات شهرداری حمایت از برنامه های فرهنگی و اجتماعی با حضور نهادهای فعال برنامه ریزی شده است.

 

شهردار بومهن تاکید کرد: مجموعه های علاقمند نظرات خود را به ما اعلام کنند تا در برنامه ریزی از پیشنهادات سازنده آنها در حوزه فرهنگی و اجتماعی بهره برداری شود.

 

وی اضافه کرد: نهادها و اداراتی که در حوزه فرهنگ برنامه دارند ، پیش از فصل بودجه برنامه های خود را به ما اعلام کنند تا در فصل بودجه و برنامه ریزی شهرداری بودجه فرهنگی به آنها تخصیص داده شود.

 

شهردار بومهن یادآور شد: این دستگاه خدمات رسان برای نخستین بار، با ابتکار عمل در رابطه با برنامه های عملیاتی از نظرات اقشار مختلف برای برنامه ریزی هدفمند و راهبردی پنج ساله استفاده کرده تا خدمات رسانی مطلوب تری به شهروندان ارائه کند.

 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 843
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal