شهرداری بومهن
1401/08/17 آیین کلنگ زنی و افتتاح هشت پروژه برجسته شهری در بومهن
آیین کلنگ زنی و افتتاح هشت پروژه برجسته شهری در بومهن


آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های شهری بومهن، پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی و معتمدین شهر انجام شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن؛ مجتبی رضازاده گفت: بوستان تخصصی کودک در محله کم برخوردار ترک آباد بر اساس درخواست ساکنان در اولین قرار خدمت شهردار با شهروندان محلات، با اعتبار 32 میلیارد ریال کلنگ زنی شد تا طی چهار ماه آینده به مساحت یکهزار متر مربع در خیابان شهید غنی احداث و به بهره برداری برسد.

 

شهردار بومهن با اشاره به سایر طرح ها، خاطرنشان کرد: احداث فاز 2 و تکمیل بوستان برکت با اعتبار 15 میلیارد ریال در ناحیه یک شهری در بلوار محراب و در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع، طراحی و احداث پارک سوار بومهن- تهران با اعتبار 8 میلیارد ریال در بلوار امام خمینی (ره) در خروجی شهر طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

 

وی ادامه داد: احداث زیر گذر تقاطع شهید حبیبی و خیابان بهار طی 9 ماه با اعتبار 188 میلیارد ریال و اجرای پروژه دسترسی غیر همسطح کمربندی شاخه جنوبی به جاده قدیم با اعتبار 63 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 

رضازاده اضافه کرد: اجرای اصلاح هندسی بلوار امام رضا (ع) و احداث فاز سه و تکمیل بوستان شقایق طی چهار ماه با اعتبار جمعا 80 میلیارد ریال با هدف افزایش سرانه فضای سبز و نشاط اجتماعی به بهره برداری می رسد.

 

قیچی خوردن روبان دسترسی کنارگذر پل شهدای امنیت (پل طاهرآباد) به کمربندی جنوبی شهر از دیگر پروژه هایی بود که با هدف توسعه زیر ساخت های خدماتی و امکان خدمات دهی، کاهش بار ترافیکی بلوار اصلی و افزایش ایمنی دسترسی به کمربندی جنوبی شهر، امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

گفتنی است شهرداری بومهن در طول شش ماهه اخیر توانسته با همراهی خوب مسئولان شهرستانی شروع خوبی در مسیر عمرانی و توسعه شهری داشته باشد و امید می رود با ادامه این روند در آینده ای نزدیک شاهد اوج گرفتن امکانات و زیر ساختهای بیشتری در بوم شهر اقوام ایرانی باشیم.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 840
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal