شهرداری بومهن
1401/06/05 استقبال از کاروان دوچرخه سواری کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) از دارالمومنین کاشان
استقبال از کاروان دوچرخه سواری کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) از دارالمومنین کاشان


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، گروه 22 نفره دوچرخه سواران اعزامی از کاشان به مقصد حرم مطهر رضوی در توقفی یک روزه و استراحت به میزبانی شهرداری در بومهن مورد بدرقه ظفر پور ابراهیم فرماندار شهرستان،مجتبی رضازاده شهردار بومهن و سرگرد گرمابدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری قرار گرفتند.

 

دوچرخه سواران کاشانی از «گلزار شهدای کاشان تا حرم علی ابن موسی الرضا(ع) مشهد مقدس» را با طی کردن مسیر یک هزار و دویست و هشتاد کیلومتری طی مدت نُه روز و گذر از استان‌های قم، تهران، مازندران،گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی و مشهدالرضا (ع) رکاب خواهند زد.

 

مجتبی رضازاده شهردار بومهن در مراسم بدرقه تیم دوچرخه سواران کاشانی ضمن آرزوی موفقیت و قبولی زیارت حضرت رضا(ع) گفت: امیدواریم این حرکت در کنار جنبه های معنوی گرانبهایی که نصیب ورزشکاران ما میکند بتواند در ترویج فرهنگ و توسعه ورزش همگانی و جایگاه معنوی جوانان و نوجوانان ما نیز موثر باشد.

 

گفتنی است این بیست و سومین سالی است که اعضای این کاروان مسیر یک هزار و دویست و هشتاد کیلومتری کاشان تا مشهد مقدس را رکاب می زنند.

 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 429
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal