شهرداری بومهن
1401/05/27 افتتاح دفتر مستقل پایگاه مقاومت بسیج شهید باکری شهرداری بومهن
افتتاح دفتر مستقل پایگاه مقاومت بسیج شهید باکری شهرداری بومهن


به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بومهن، صبح روز پنجشنبه، 27مردادماه، آیین افتتاح دفتر مستقل پایگاه مقاومت بسیج شهید باکری شهرداری بومهن با حضور حجت الاسلام حسینی تبار امام جمعه موقت شهرستان، سرگرد گرمابدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مجیدی فرمانده بسیج اقشار ،غفاری فرمانده بسیج ادارات، رضازاده شهردار و جمعی از پرسنل شهرداری بومهن برگزار شد.

 

این مراسم با قرائت زیارت پر فیض عاشورا و سخنرانی حجت الاسلام حسینی تبار امام جمعه موقت شهرستان پردیس در رسای شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)و یاران باوفایش آغاز شد.

 

در ادامه شهردار بومهن ضمن عرض خیرمقدم به فرماندهان بسیج شهرستان، اهمیت و جایگاه بسیج را در جامعه بسیار والا توصیف کرد و افزود: مجموعه مدیریت شهری بومهن با شعار مدیریت جهادی، با مردم ،برای مردم و با الگوگرفتن از نگرش بسیجی به شهروندان ولایتمدار و فهیم بومهنی خدمت خواهد کرد.

 

رضازاده گفت: شهرداری بومهن در سنوات گذشته مجوز تاسیس پایگاه را اخذ نموده بود ولی تا کنون پایگاه مقاومت بسیج شهرداری که مزین به نام شهید عزیز مهدی باکری است، فاقد دفتر مستقل بوده که امروز به حول و قوه الهی با تلاش مجموعه شهرداری دفتر پایگاه افتتاح میگردد.

 

وی اظهار امیدواری کرد که پایگاه مقاومت بسیج شهرداری بومهن بتواند در راستای پیشرفت اهداف مقدس انقلاب ، با حضور حداکثری پرسنل و برنامه ریزی منسجم گامهای محکم و مفیدی برداشته و همچون گذشته در همه عرصه ها در کنار مردم باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس نیز، ضمن تشکر از زحمات و پیگیریهای شهردار بومهن در خصوص راه اندازی دفتر مستقل پایگاه بسیج این شهرداری گفت:نگاه متعالی شهردار بومهن به بسیج و بسیجی قابل تقدیر است.

 

سرگرد گرمابدری ادامه داد: بسیج از ابتدای تاسیس همیشه در کنار مردم و همه نهادها و مجموعه ها بوده و یکی از رسالتهای پایگاههای بسیج ترویج فرهنگ بسیجی و خدمت به مردم با نگرش بسیجی است.

 

وی از شهرداری بعنوان پیشتاز خدمت رسانی نام برد و افزود : مجموعه شهرداری همیشه در نوک پیکان خدمت قرار دارد و چقدر خوب است که در چنین فضایی که توفیق خدمت نصیب ما شده است، پایگاه مقاومت بسیج شهرداری بومهن با عضویت اکثریت قریب به اتفاق پرسنل و کارکنان، با همان روحیه بسیجی همچون باکریها که الگوی کارمندان ما هستند به تلاش و خدمت رسانی بیش از پیش خود ادامه دهند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اظهار امیدواری کرد: پایگاه بسیج شهرداری بومهن به یکی از بهترین و تاثیرگذارترین پایگاههای شهرستان پردیس تبدیل شده و با سازماندهی منظم و منجسم در همه حوزه ها خصوصا در مباحث اجتماعی، فرهنگی و معرفتی موفق باشد.

 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 562
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal