شهرداری بومهن
1401/06/05 راه اندازی ستاد انضباط شهری برای نخستین بار توسط مدیریت شهری بومهن
راه اندازی ستاد انضباط شهری برای نخستین بار توسط مدیریت شهری بومهن


شهردار بومهن از تشکیل ستاد انضباط شهری در این شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، مجتبی رضازاده در نشستی که با موضوع "تشکیل ستاد انضباط شهری" برگزار شد، کنترل سد معبر و بساط گستری پیرامون مراکز خرید و راسته های تجاری مرکز شهر و مقابله با ساخت و‌ ساز غیر مجاز “ را از اهداف این ستاد خواند و گفت : کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری‌ها در این زمینه کمک شایانی به اهداف ستاد خواهد کرد.
 

وی با اشاره به دلایل تشکیل ستاد انضباط شهری و تقسیم وظایف هریک از اعضای آن، این ستاد را دائمی و با فعالیت مداوم معرفی کرد و افزود: با استمرار عملکرد این ستاد در راستای سامان دهی وضعیت سد معابر و مقابله با ساخت و‌ ساز غیر مجاز با آسیب‌شناسی درست و برنامه ریزی دقیق در آینده ای نزدیک رضایت شهروندان فراهم می گردد.

 

شهردار بومهن گفت: رویکرد ما در مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز، اقدام پیشگیرانه است.محورهای خدماتی ستاد انضباط شهری اول مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و دوم رفع سدمعبر است و ستاد انضباط شهری می تواند در هر آنچه که به عنوان انضباط شهری تعریف شده ورود کرده و انجام وظیفه نماید.

 

رضازاده ادامه داد: باید با فرهنگ سازی از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کرده و با اقدامات پیشگیرانه، مانع افزایش تخلفات در حوزه ساخت و ساز شویم.

 

این مقام مسئول هماهنگی ستاد را در راستای اهداف سازمانی بسیار مهم دانست و افزود: مجموعه مدیریت شهری حمایت کامل و مداوم از ستاد انضباط شهری را خواهد داشت تا به حول و قوه الهی نتیجه زحمات در احقاق حقوق شهروندی نمایان گردد.

 

شهردار بومهن بیان کرد: تدابیر جدی برای برخورد با این موضوعات اتخاذ شده و با متخلفان از طریق دستگاه قضا برخورد قانونی خواهد شد.

 

در ادامه این نشست، مسئولین نواحی چهارگانه شهرداری گزارشی از وضعیت کمبودها و‌ نقاط ضعف و قوت و‌ نحوه عملکرد حوزه خدماتی خود ارائه نمودند.

 

رضازاده ضمن قدردانی از زحمات همکاران معبربان و شهربان که با امکانات و ظرفیت های موجود تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی مطلوب انجام می دهند،گفت: کارکنان شهرداری در راستای هماهنگی و یکپارچگی مدیریتی و طبق نیاز و مطالبه مردم در حوزه های مربوطه انجام وظیفه می نمایند.

 

شهردار بومهن رویکرد مدیریت شهری را ساماندهی دانست و عنوان کرد: تمرکز مدیریتی و رسیدگی به گزارشات و عملکرد خوب نواحی میتواند نتیجه بخش باشد و بنده بعنوان شهردار در تمام ساعات شبانه روز به منظور رسیدگی به کمبودها و رفع نواقص تا حصول نتیجه در کنارتان خواهم بود.

 

وی با تاکید بر سرلوحه قرار دادن نظم و انضباط کاری بیان داشت: نکته مهم در عرصه خدمت رسانی ارتباط صحیح و درست با مردم است.

 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 481
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal