شهرداری بومهن
1401/04/29 شهردار بومهن:67 درصد از بودجه شهرداری به عملیات عمرانی تخصیص داده شده است
شهردار بومهن:67 درصد از بودجه شهرداری به عملیات عمرانی تخصیص داده شده است


شهردار بومهن گفت: بودجه جاری شهرداری بومهن 67 درصد به امور عمرانی و 33 درصد به امور جاری تخصیص داده شده تا در کوتاه مدت شاهد توسعه عمرانی شهر بومهن باشیم.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن،مجتبی رضا زاده گفت: به طور معمول بودجه جاری و عمرانی با نسبت مساوی تقسیم می شود اما به منظور توسعه امور شهر سهم بودجه عمرانی را بیشتر در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: طی یه ماه گذشته اصلاح ومتمم بودجه را که باید تا پایان سالجاری تحویل می دادیم تکمیل کردیم و با بررسی های انجام شده مشخص شد که امکان و ظرفیت ارتقا بودجه برای این دستگاه خدمات رسان میسر است.

 

شهردار بومهن گفت: بودجه شهرداری به به میزان197 میلیارد تومان تحویل گرفتیم و امروز پس از سه ماه پیشنهاد بودجه به میزان 359 میلیارد تومان را به استانداری دادیم که مشمول 83 درصد رشد نسبت به بودجه پیش بینی شده در سال جاری است.

 

رضا زاده افزود: در حال حاضر 162 میلیارد تومان افزایش کار عمرانی برای شهر بومهن تعریف کردیم و با 3 طرح خدمات رسانی مزین به نام شهدای معزز باکری، حججی و همت در مناطق چهار گانه شهری خدمات رسانی داریم .

 

وی ادامه داد: در طرح جهادی شهید باکری،خدمات شهری سه روز درهفته در یک محور و با استفاده از تمام ظرفیت خدمات شهری و سایرمدیریت ها خدمات رسانی می شود و تاکنون 18 طرح در محلات مختلف اجرا شده است.

 

شهردار بومهن گفت: طرح شهید حججی با موضوع آسفالت معابر شهری ، کاملا با رعایت اصول فنی و استاندارد ها اجرا می شود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده 4 هزار نقطه در 4 ناحیه شهری لکه گیری خواهد شد.

 

رضا زاده افزود: طرح شهید همت با موضوع نگهداشت شهر است، این طرح روزهای چهارشنبه از ساعت 7 تا 10 صبح با حضور تمامی مدیران اجرا می شود ومشکلات به صورت میدانی احصا شده و تا هفته آینده با استفاده از امکانات مرتفع می شوند.

 

وی به اشاره به 4 ناحیه شهری بومهن ، توضیح داد: ناحیه یک شهری ترک آباد و شهرآباد،ناحیه 2 سیاهبند و شهرک صنعتی ، ناحیه3 شهرک کشاورزی و لوران و ناحیه 4 ده بومهن، شهرک امام رضا(ع) ، شهرک هوافضا است.

 

شهرداربومهن گفت: برای هر یک از نواحی شهری مسئول ناحیه، کارشناس عمرانی و ناظر خدمات شهری تعیین شده است.

 

رضا زاده با اشاره به ساماندهی وضعیت جمع آوری زباله، اظهار داشت: قرارداد جمع آوری زباله با پیمانکار با برنامه ریزی مطلوب در نظر گرفته شده تا برخی معضلات در امور پسماند مرتفع گردد.

 

وی با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام در شهر را در اولویت قرار داده و تکمیل می کنیم، توضیح داد: نیازی به دیده شدن با اجرای طرح های جدید نداریم و برای جلوگیری از تضییع بیت المال طرح های نیمه کاره در سطح شهر را تکمیل می کنیم.

 

شهردار بومهن گفت: برای تکمیل سرای محلات، سالن ورزشی شهرآباد، استخر ، توسعه و تجهیز ماشین آلات آتش نشانی، احداث پارک بانوان مهربانو و بوستان محلی در خیابان غنی ، احداث زیرگذر و روگذر بلوار امام خمینی ره و لوپ ورودی آزادراه تهران و دیگر پروژه های عمرانی .... برنامه ریزی شده و برخی طرح ها دردست اقدام واجرا هستند.

تعداد بازدید: 415
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal