شهرداری بومهن
1401/04/26 نخستین نشست صمیمانه امام جمعه شهرستان پردیس با شهردار و مدیران شهری بومهن
نخستین نشست صمیمانه امام جمعه شهرستان پردیس با شهردار و مدیران شهری بومهن

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، به مناسبت گرامیداشت ایام پر برکت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر، شهردار و مدیران شهری با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان پردیس با ایشان دیدار کردند.

 

در این دیدار، شهردار بومهن ضمن تبریک عید سعید غدیرخم به حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس و مدیران حاضر در نشست، اظهار داشت: از حمایتهای شما از شهر و مردم شریف بومهن سپاسگزاریم و مدیران و کارکنان شهرداری با زحمات شبانه روزی و با تمام توان در حال خدمات رسانی می باشند تا کیفیت زندگی شهروندان فهیم و جایگاه شهری بومهن اعتلا پیدا کند.

 

مجتبی رضازاده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری در سه ماهه گذشته و طرح ها و برنامه های اجرا شده، افزود: مدیران شهرداری در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه فعال هستند و امید داریم مانند همانند همیشه از رهنمودها و نصایح ارزنده جنابعالی در اداره امور شهر بهره مند باشیم.

 

امام جمعه شهرستان پردیس نیز در این دیدار صمیمانه گفت: همه ما در جامعه مسئولیت داریم که بسیار سنگین است، ما اگر نمی توانیم شبیه حضرت امیرمومنان علی (ع) باشیم می توانیم پیرو واقعی حضرت در انجام امور باشیم، امیر المومنین (ع) الگویی بی نظیر در تمامی موارد برای همه ما بوده اند.

 

وی افزود: برای خدمت به مردم از همه توان خود استفاده کنید و فوق العاده کار کنید تا با جلب رضایت مردم رضایت خداوند را داشته باشید، چشم مردم به شما است و مردم به خدمت رسانی مسئولان نیاز دارند، خدمت رسانی به 100 هزار نفر مردم شهر بومهن وظیفه و تکلیف مسئولان است و باید رفاه مردم در اولویت کار مسئولان باشد.

 

در ادامه حضرت حجة الاسلام و المسلمین حسینی از تدبیر و اقدام‌ پسندیده و ترویجی شهردار بومهن بجهت تکریم مقام سیادت و محبت به همکاران و برگزاری این نشست صمیمی و همدلی ایجاد شده با مدیران شهرداری تشکر و قدردانی نمود.

 

در این آیین هدیه ای به رسم یادبود از سوی شهردار بومهن به امام جمعه شهرستان و 14 نفر از سادات همکار شهرداری که در مجلس حاضر بودند، اهدا شد.

 

مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر توسط امام جمعه محترم شهرستان پردیس به پایان رسید.

 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
تعداد بازدید: 350
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal