شهرداری بومهن
1401/04/15 بازدید میدانی شهردار و مدیران شهری از وضعیت ورودی شهر بومهن
بازدید میدانی شهردار و مدیران شهری از وضعیت ورودی شهر بومهن

در ادامه ی بازدیدهای مدیریت شهری، صبح امروز چهارشنبه 15 تیرماه، شهردار بومهن به همراه جمعی از مدیران این شهرداری از وضعیت ورودی شهر بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، در این بازدید که به منظور ساماندهی ورودی شهر انجام گرفت؛ معاونت های خدمات شهری و شهرسازی ، مدیران حمل و نقل و ترافیک، سیما و منظر شهری، فضای سبز و خدمات شهری حضور داشتند.

 

در حاشیه این بازدید، شهردار بومهن مهمترین اولویت مدیریت شهری را جلب رضایت شهروندان دانست و تاکید کرد، این امر مهم با انجام به موقع، درست و کارشناسی شده وظایف توسط مدیریت شهری میسر خواهد شد.

 

رضازاده افزود: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری جدید حرکت به سمت توسعه و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

 

برپایه این گزارش، شهردار بومهن ضمن بررسی میدانی مشکلات و رصد معضلات این منطقه از شهر، راهکارها و راهنمایی های لازم را جهت رفع مشکلات موجود ارائه نمود.

 

طی این بازدید رضازاده دستوراتی را مبنی بر ساماندهی،رنگ آمیزی، اصلاح و رفع نواقص المانهای موجود، طراحی تصاویر امام و رهبری بر روی پیشانی پل شهدای بومهن (ورودی شهر)، راه اندازی و رفع نقص روشنایی برجها و المانهای نوری، اصللاح نورپردازی سازه پل وردی را به معاونتهای حوزه های شهرسازی و خدمات شهری صادر نمود.‌.

 

همچنین مواردی مانند نظافت و شستشوی منظم و مستمر محیطی ، باکسها، رسیدگی به فضاهای سبز، لکه گیری آسفالت کناره ها و نوار حفاریهای معابر، جمع آوری گاردریلها، احداث رفیوژ ورودی بلوار امام خمینی(ره)،اصلاح شکل هندسی و ترافیکی ورودی شهر و جمع آوری و ساماندهی تابلوهای راهنما و اطلاع رسانی، تعویض پرچمها و آذین بندیهای موجود و طراحی پارک سوار(اتوبوسرانی) از جمله دستورات صادر شده توسط شهردار در این بازدید میدانی بود.

 

وی همچنین خواستار پیگیری و نظارت معاونین خود جهت انجام و رفع نواقص موجود در ورودی شهر شد و گفت:بازدیدها از سطح شهر ادامه خواهد داشت و امیدواریم شاهد تغییرات مثبت در منطقه باشیم.

 

شایان ذکر است، سلسله بازدیدهای شهردار بومهن با هدف بررسی مشکلات سطح شهر، نظارت بر اجرای مطلوب پروژه های در دست اقدام و گفتگو با شهروندان جهت رسیدگی به مسائل و مطالباتشان، بصورت منظم برگزار میگردد.

 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 447
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal