شهرداری بومهن
1401/04/11 به مناسبت هفته قوه قضائیه،دیدار شهردار و مدیران شهری با دادستان شهرستان پردیس
به مناسبت هفته قوه قضائیه،دیدار شهردار و مدیران شهری با دادستان شهرستان پردیس

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، در این دیدار رضازاده شهردار به همراه جمعی از مدیران شهرداری ، با حضور در دفتر آقاجری دادستان شهرستان پردیس، ضمن احترام به مقام شامخ شهدای هفتم تیر،از زحمات دستگاه قضا تشکر و قدردانی کردند.

 

در این دیدار رضازاده با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه‌های قضایی تلاشگران عرصه عدالت هستند اظهار داشت: تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی در راستای اجرای قانون بسیار اثرگذار بوده و از حساسیت و اهمیت خاصی در مسیر احقاق حقوق شهروندان برخوردار است.

 

شهردار بومهن خدمات صادقانه مجموعه دادستانی را ارزشمند توصیف نمود و افزود : وجود تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب آرامش و آسایش در جامعه خواهد شد.

 

رضازاده از تعامل موجود میان دادستانی شهرستان با مجموعه مدیریت شهری در تسریع و انجام قانونمند برنامه ها و پروژه های شهری از جمله برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، جمع آوری وانت بارها و سد معبر و همچنین احقاق و حفظ بیت المال سپاسگزاری کرد و افزود: امیدواریم که خداوند همواره توفیق خدمت‌رسانی به مردم را به ما عطا کند و همه‌ی ما را در مسیر عدالت بی‌بدیل مولای متقیان حضرت علی (ع) قرار دهد.

 

رضازاده ادامه داد : مجموعه شهرداری در تمام بخش‌ها همگام و همسو با قانون بوده و تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات این شهر انجام خواهد داد.

 

وی تصریح کرد : دستگاه قضاء در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مجموعه موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

 

آقاجری، دادستان شهرستان پردیس نیز ضمن خیرمقدم به شهردار و همراهان ایشان، از زحمات مجموعه مدیریت شهری تشکر و قدردانی کرد و افزود : مطمئنا قانون همواره پشتیبان و حامی کار و تلاش در راه رضای خدا خواهد بود و مجموعه دادستانی در کنار تلاشها و برنامه های قانونمند شهرداری بومهن بوده و از هرگونه همکاری و تعامل در راستای احقاق حقوق شهروندی و حفظ بیت المال دریغ نخواهد کرد.

 

در پایان لوح تقدیری از طرف مجموعه مدیریت شهری، توسط شهردار به دادستان شهرستان اهدا شد.

 
 
 
 
تعداد بازدید: 394
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal