شهرداری بومهن
1400/10/26 دیدار مسئولان شهرستان پردیس با خانواده شهید به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا
دیدار مسئولان شهرستان پردیس با خانواده شهید به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، مسئولین شهرستان پردیس با حضور در منزل شهید مجتهد سرابی، با مادر این شهید گرانقدر دیدار کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن؛ عصر امروز یکشنبه 26 دیماه، پور ابراهیم فرماندار و گرمابدری فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان پردیس،به همراه الماسی سرپرست شهرداری بومهن،رییس اداره بنیاد شهید، رییس حفظ آثار و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان با حضور در منزل شهید حبیب الله مجتهد سرابی، به پاس صبر و ایثار مادر این شهید والا مقام، منزلت ایشان را گرامی داشتند.

 

در این دیدار فرماندار پردیس گفت: همگان باید قدردان خون شهدا باشیم و همسران و مادران آنان را تکریم و به ایشان احترام بگذاریم.

 

سرپرست شهرداری بومهن نیز در حاشیه این دیدار گفت: امروز دغدغه خانواده شهدا ولایتمداری است و نوبت مسئولین است که دِین خود را به شهدا ادا کنند.

 

الماسی ادامه داد: ما مدیران باید یادمان بماند آنچه در این کشور الهی در دسترس ما قرار دارد، ثمره خون شهدای بزرگوار، ایثارگری و مجاهدت خانواده‌های آنان است و ما برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

سرپرست شهرداری بومهن افزود: صبر، پایداری و مقاومت مادران و همسران شهدا با تأسی از حضرت ام‌البنین (س) و ولایتمداری ایشان باعث شد تا امروز انقلاب اسلامی با امنیت و صلابت در برابر همه دشمنان ایستادگی کند.

 

در این دیدار ضمن بزرگداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار، از مادر بزرگوار شهید والامقام حبیب الله مجتهد سرابی تجلیل به عمل آمد.

 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 514
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal