شهرداری بومهن
1400/10/22 با حضور استاندار تهران مراسم تودیع و معارفه فرماندار پردیس برگزار شد
با حضور استاندار تهران مراسم تودیع و معارفه فرماندار پردیس برگزار شد


محسن منصوری استاندار تهران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار پردیس گفت : فرماندار کانون وحدت و همدلی مسئولان است.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، شب گذشته مراسم معارفه فرماندار پردیس با حضور باشکوه خانواده شهید امیر زمان زاده، استاندار تهران، امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، سرپرست شهرداری بومهن،کلیه مسئولان، مدیران ادارات و مردم ولایتمدارشهرستان در مسجد الغدیر فاز4 پردیس برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم با شکوه،حجت الاسلام و المسلمین حسینی، امام جمعه شهرستان ضمن قدردانی از تلاشهای رضایی، فرماندار سابق، به خاطر حسن انتخاب استاندار تهران به جهت انتخاب جوانی انقلابی، وارسته و بسیجی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: پور ابراهیم بتواند در دوران تصدی این سمت خدمات شایسته ایی به شهروندان فهیم و نجیب این شهرستان ارائه نماید.

 

در این مراسم استاندار تهران، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، اظهار کرد: عبدالعظیم رضایی در دوران خدمت در شهرستان پردیس، با وجود شیوع کرونا، مشکلات اقتصادی که بخشی از آن به تحریم ها ربط داشته و غیره مسئولیت دشوار و سخت فرمانداری این شهرستان را برعهده داشته و خدمات ارزنده ایی را ارائه نموده است.

 

منصوری ادامه داد : فرمانداری مسئولیت بسیار مهمی است و امیدواریم فرماندار جدید که از جنس مردم، بسیج، مسجد و هیات هستند کارنامه‌ی خوبی از خود برجای بگذارند.

 

سپس عبدالعظیم رضایی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود و مجموعه تحت امر در سالهای اخیر، از کلیه شهروندان شهرستان پردیس به لحاظ کاستیهای موجود حلالیت طلبیده و برای مردم این شهرستان آرزوی سلامت و بهروزی نمود.

 

در ادامه مراسم حکم فرماندار جدید شهرستان به دست مادر شهید گرانقدر، امیر زمان زاده که در هفته پیش و همزمان با روز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) تشییع شد، به ظفر پور ابراهیم تقدیم شد.

 

در پایان نیز پور ابراهیم، فرماندار جدید شهرستان گفت: به مدد الهی و با کمک مسئولان و نمایندگان مردم در شهرستان و امام جمعه محترم و ظرفیت خوب شورای تامین مشکلات را مرتفع خواهیم کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 358
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal