شهرداری بومهن
1400/09/06 اولین هاپر حمل زباله در شمال شرق استان تهران، توسط شهرداری بومهن خریداری شد
اولین هاپر حمل زباله در شمال شرق استان تهران، توسط شهرداری بومهن خریداری شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن ، حسن الماسی، سرپرست این شهرداری با اعلام خبر خریداری یک دستگاه  هاپر پرس و حمل زباله از سوی شهرداری بومهن به منظور جمع آوری و حمل زباله های سطح شهر گفت: حذف سکوهای بارگیری، عدم نیاز به شوتینگ، کاهش استهلاک ناشی از عبور و مرور خودرو ها تا مرکز دفع پسماند، حفظ بهداشت محیط، کاهش حجم زباله با انجام عملیات پرس و ابعاد استاندارد برای نبود مشکلات قانونی تردد در معابر شهری و برون شهری بخشی از مزایای تهیه و استفاده از این خودرو است.

 

وی گفت: این دستگاه با ظرفیت 60 متر مکعب توانایی جابجایی 45 تن زباله را دارد.

 

الماسی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه حدود همین مقدار زباله در سطح شهر تولید می شود که انتقال زباله از دستگاههای مکانیزه جمع آوری به این خودرو با سهولت و بدون تخلیه در فضایی دیگر انجام می گردد.

 

سرپرست شهرداری بومهن خاطر نشان کرد: در حال حاضر حمل زباله از شهر بومهن تا منطقه گندک بوسیله کامیونهای شهرداری انجام می شود که علاوه بر هزینه، مشکلات زیست محیطی و استهلاک بالای وسایل نقلیه را هم شاهد هستیم.

 

همچنین وی از خرید یکدستگاه کمپرس سه محور با ظرفیت حمل 30 تن خبر داد.

 

الماسی در خصوص مزایای خرید این دستگاه گفت: سالانه مبالغ هنگفتی بابت اجازه کمپرسی و کامیون جهت انتقال شن و ماسه از نقاط مختلف به شهربومهن پرداخت میشده و همچنین در سنوات گذشته حمل و جابجایی، مصالح مورد نیاز شهرداری،نخاله و ضایعات ساختمانی و همچنین خاک حاصل از خاکبرداریهای شهرداری محدودیتهای مختلفی را برای واحد خدمات موتوری شهرداری به همراه داشته که با تهیه کمپرسی مذکور مشکلات اینچنینی کاملا رفع شده و امیدواریم با تجهیز بخشهای مختلف خدمت رسان بتوانیم ، سطح خدمت رسانی را ارتقا ببخشیم.

 

الماسی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تهیه امکانات مورد نیاز شهرداری بومهن ضمن تامین تجهیزات، بحرانهای احتمالی نیز بطور شایسته مدیریت شود.  

 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 607
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal