شهرداری بومهن
1400/08/18   برگزاری میز خدمت مسئولین شهرستان درشهر بومهن (محله ترک آباد)
برگزاری میز خدمت مسئولین شهرستان درشهر بومهن (محله ترک آباد)

 

میز خدمت مسئولین به همت سپاه شهرستان باحضور فرماندار،امام جمعه و فرمانده سپاه، سرپرست شهرداری بومهن و کلیه مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، با موضوع بررسی مشکلات و تصمیم گیری در جهت بهبود وضعیت محله ترک آباد، در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) این محله برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، فرماندار شهرستان پردیس در این مراسم که عصر روز دوشنبه 17 آبمانماه در جمع  اهالی محله ترک آباد بومهن برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برپایی و تشکیل برنامه میز خدمت در محلات بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیازهای مردم، سرعت‌بخشی و ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات در شهر است.

 

رضایی خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برشمرد و خاطرنشان کرد: میز خدمت به عنوان یک خدمت شایسته و ارزشمند برای خدمتگزاری به مردم بشمار می‌رود.

 

امام جمعه شهرستان نیز اینگونه اقدامات که باعث میشود مردم مشکلات خود را به صورت چهره به چهره با مردم در میان بگذارند را مثبت ارزیابی کرد وگفت : امیدواریم با تلاش مسئولین شهرستان هرروز شاهد پیشرفت شهر و رفاه هرچه بیشتر شهروندان باشیم.

 

الماسی سرپرست شهرداری بومهن نیز ازتلاش مجموعه شهرداری در راستای مرتفع نمودن مشکلات مناطق مختلف شهر بومهن خبر داد و افزود: با رفع موانع اداری و انجام هماهنگی های لازم طبق اولویت بندی  به درخواستهای مردمی رسیدگی خواهد شد.

 

گفتنی‌است در این جلسه مدیران و مسئولان ادارات خدمات رسان شهرستان حضور داشتند و پس از استماع مشکلات و موضوعات مطرح شده از سوی اهالی، دستورات لازم برای پیگیری و رفع آنها را صادر نمودند.

 

پیگیری مشکل ارائه سند زمین‌های تعدادی از مردم،تقویت روشنایی معابر و جابجایی و تعویض تیر برق‌های فرسوده،آسفالت معابر، تقویت شبکه‌های آب و مخابرات و غیره از مهمترین مطالبات و درخواست‌های اهالی این منطقه از شهر بومهن بود.

 

در پایان مراسم نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان و با حضور مسئولین و اهالی برگزار شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 484
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal